Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Han veit at han blir filmet og likevel slår han ned streameren? Hvor dum kan man bli... Han var jo ikke noe smart streameren heller med den aggressive holdninga si. Veit ikke hva context er, tror de krangler over at noen kjøpte siste matvaren som var igjen? Veldig rar situasjon.

 

https://www.reddit.com/r/LivestreamFail/comments/ciy1js/norwegian_streamer_stiannorway_knocked_down_by/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jævla teit oppførsel fra de begge. Han filmet han flere ganger etter at han sa han ikke ville bli filmet, også klarer han å lire av seg "svarte faen da menneske", som veldig fort kan bli missforstått i den situasjonen der, noe det åpenbart ble.. Fortjent spør du meg, selv om det var veldig unødvendig å slå. Streameren kunne LETT avverget situasjonen. Fjott.

 

Enda teitere blir det om man leser på reddit-tråden der. Så mange kommentarer om at dette er hva man får med muslimer i landet osv.. Folks holdninger er råtne.

 

Vet ikke om det bare er meg, men måter muslimer blir omtalt i store deler av verden ligner mer og mer på jødehatet rundt andre verdenskrig.

Endret av Skosåle
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Fortsatt denne varmen og leiligheten min som egner seg dårlig å kjøle ned (Pumpen er montert i et hjørne av en 120 m2 leilighet..)

 

Måtte ha meg en varm kopp kaffe, da jeg begynte å bli kald i kroppen på grunn av kuldepumpen

I en liten stund var jeg alt for varm, men så dabbet det av og det ble perfekt, nå daler det litt igjen, men berger så langt

 

Kan ikke slå av pumpen for da blir det for varmt igjen, da varmen i andre rom vil sige inn

Rommen blir ikke kalde, selv om dørene står åpne, så jeg har sovet på stuen de siste dagene

Lenke til kommentar

Vet ikke om det bare er meg, men måter muslimer blir omtalt i store deler av verden ligner mer og mer på jødehatet rundt andre verdenskrig.

Det er ikke bare du som synes det, påpekte det i en annen tråd her at jeg synes muslimer blir behandlet slik jødene ble.  historien gjenta seg selv? Jeg blir flau over de holdningene og hatet som finnes, og som skaper unødvendig frykt. 

 

Misliker de utsagnene som begynner med: "Ikke for å være rasist, men (...) og "det må jo være lov å si (....) uten at jeg blir kalt rasist, "jeg er ikke rasist, men (....)" også spyr de ut grove, rasistiske påstander uten hold i, i samme setning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke bare du som synes det, påpekte det i en annen tråd her at jeg synes muslimer blir behandlet slik jødene ble.  historien gjenta seg selv? Jeg blir flau over de holdningene og hatet som finnes, og som skaper unødvendig frykt. 

 

Misliker de utsagnene som begynner med: "Ikke for å være rasist, men (...) og "det må jo være lov å si (....) uten at jeg blir kalt rasist, "jeg er ikke rasist, men (....)" også spyr de ut grove, rasistiske påstander uten hold i, i samme setning.

Nå hadde jo Jødene ikke gjort noe som hadde påvirkning av utfallet av 1 verdenskrig, der det Blinde jødehatet ledet til 2 verdenskrig.

Mange mennesker som motstod Hitler og Nazipartiet under dets styre, men det er vell ikke så viktig?

Man kan neppe si at folk ikke har grunn til å mislike muslimer, slik en faktisk stor mengde av dem oppfører seg. Slik som kvinneundertrykkelse, Blind hat mot andre religioner og folkeraser, vold, terror (i Allahs navn), osv.

 

For min del kan folk tro hva pokker de vil, kjekt for dem. Men når disse troende presser sin ideologi på andre for å tilfredstille sine egne ønsker, om det så er kristne, jøder, muslimer, hinduer og fler, møter de meg med en kald skulder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over folk som leter og håper på øyeblikk de kan bli fornærmet over.

 

Ellers irriterer jeg meg hiver jentene på kontoret som forsøker å snakke vekk grovisene mine.

 

F eks det med at Langemann i kaptein Sabeltann heter langemann, når han er kortere enn Kaptein Sabeltann. Why?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det, eller når kvinnelige kollegaer klager over at de har fått grått hår og spør meg som mann hva de skal gjøre. Min respons er da at de kan beholde de grå håret, men gå heller for en dyp og frekk kløft slik at mannfolka ikke ser at de har grått hår.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det, eller når kvinnelige kollegaer klager over at de har fått grått hår og spør meg som mann hva de skal gjøre. Min respons er da at de kan beholde de grå håret, men gå heller for en dyp og frekk kløft slik at mannfolka ikke ser at de har grått hår.

Haha, eller farge håret, noen må jo støtte hårfaringsindustrien:p 

 

Om de ikke har åpenbart grått hår; damer kan klage over diverse, fordi de egentlig prøver å sanke komplimenter. Og det er litt irriterende. Snakker seg selv ned. Det er like ille som og gå å leke deilig og bedre enn andre. Hva om å ikke fokusere så mye på seg selv og heller ser utover. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, eller farge håret, noen må jo støtte hårfaringsindustrien:p

 

Om de ikke har åpenbart grått hår; damer kan klage over diverse, fordi de egentlig prøver å sanke komplimenter. Og det er litt irriterende. Snakker seg selv ned. Det er like ille som og gå å leke deilig og bedre enn andre. Hva om å ikke fokusere så mye på seg selv og heller ser utover.

Det er en av grunnene til at jeg svarer som jeg gjør. Man mater ikke dyra i dyrehagen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, eller farge håret, noen må jo støtte hårfaringsindustrien:p 

 

Om de ikke har åpenbart grått hår; damer kan klage over diverse, fordi de egentlig prøver å sanke komplimenter. Og det er litt irriterende. Snakker seg selv ned. Det er like ille som og gå å leke deilig og bedre enn andre. Hva om å ikke fokusere så mye på seg selv og heller ser utover. 

Kvinner blir jo fortalt at alt vi gjør er feil og at vi alle kommer til å bli uønsket så fort vi ser ut som om vi er over 30, of course kvinner snakker seg selv ned, det er det vi blir fortalt at vi må gjøre. Det er en overlevelsesmekanisme som er helt unødvendig i ett trygt og godt samfunn for begge kjønn. 

 

Jeg skjønner hva du mener når du sier at kvinner ''graver'' etter komplimenter, men oftere så høres det ut til meg at de faktisk mener det de sier, ikke at de prøver å fiske etter komplimenter. Har kuttet ut sånne folk før.. du må både gi og ta, folk som snakker stygt om seg selv fordi de forventer at du skal snakke dem opp orker jeg rett og slett ikke og det er ikke min jobb å gjøre så hele verden føler seg OK. Vi blir selvsagt også fortalt at vi må ta vare på hverandre ellers er vi ikke ekte kvinner fordi kvinner er så ''biologisk omsorgsfulle'' (LOL!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...