Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jeg har fått levert noe med DHL en gang tidligere, det gikk ganske greit for de ringte og spurte meg om levering. De gjorde akkurat som jeg ba de om, supert. Men nå gikk det litt dårligere for de, håper de har en grunn for at de ikke kom og henta pakka.

 

Postnord har gått ganske greit for min del, leverer mye raskere enn posten/bring. Har bare sendt til nærmeste postkontor da...

 

Edit: DHL ringte og de glemte å endre tidspunktet for sjåføren, saken er løst  :thumbup: Mye beklagelser fra kundeservice, heldigvis har jeg ferie så da er det ikke noe problem.

Endret av VegardBS
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestemte meg for å gjøre et eksperiment når jeg bestilte et par harddisker fra Komplett. Siden Komplett tilbyr både Posten og Postnord, og begge med gratis frakt, så delte jeg opp bestillingen. Postnord brukte under 24 timer på lager > Lillehammer. Posten brukte fem døgn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sist jeg skulle få noe levert fra DHL så tikket det inn en SMS på dårlig norsk hvor sjåføren skrev at han kunne komme med pakken min dersom det ikke var glatt ute.

 

Det er vel for faen ikke mitt problem om det er glatt. Sett på piggdekk og kom med pakken min. Ubrukelige folk.

 

De gangene jeg har bestilt hjemlevering med PostNord får jeg alltid en mail/sms hvor jeg selv kan velge leveringsdag og -tidspunkt, og kl. 17-21 er et valg hver gang.

Endret av TMB
Lenke til kommentar

70+ år gammel dame som bor på hytten sin her.

Hun kan klippe de jævla gresset sitt hver dag eller tidlig på dagen, men hun gjør det alltid på fredag og lørdags ettermiddager/kvelder.

Slik sak hun sitter på som bråker som bare det også selvsagt.

Lol.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Internett går opp i pris med 91 kroner mer i måneden, fordi det er færre kunder med kobbernett..

 

Litt av samme greia med at bomprisen går opp fordi flere kjører elbil

 

Det ligger opplegg til fiber til tomtegrensa, men utleier har ingen interesse av fiber

(Firma/Utleier på samme adresse som klager over tregt nett)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At Discover Weekly og Release Radar på Spotify kun inneholder dritt.

Før fant jeg i det minste et par bra sanger hver uke. Nå er Discover og Release fylt med dårlige remixer og sjangre jeg aldri hører på. Finner sjeldent noe bra lenger.

Lenke til kommentar

At Discover Weekly og Release Radar på Spotify kun inneholder dritt.

Før fant jeg i det minste et par bra sanger hver uke. Nå er Discover og Release fylt med dårlige remixer og sjangre jeg aldri hører på. Finner sjeldent noe bra lenger.

 

Delvis enig med deg.

 

På Discover Weekly får jeg musikken jeg liker, men mange av sangene virker som går på rundgang. Opplevd at flere av de kommer tilbake på lista etter fire uker igjen..

 

På Release Radar får jeg for det meste ny musikk som jeg enten visste om kom den dagen. Hender noen ganger at det er sluppet ut noen singler som jeg ikke hadde oversikt over, det tar jeg som bonus. Men jeg opplever også å få ulike remixer som ikke interesser meg..

Endret av Nettels
Lenke til kommentar

At Discover Weekly og Release Radar på Spotify kun inneholder dritt.

Før fant jeg i det minste et par bra sanger hver uke. Nå er Discover og Release fylt med dårlige remixer og sjangre jeg aldri hører på. Finner sjeldent noe bra lenger.

De pusher nok det som er best butikk for Spotify mht royalties osv så langt det er mulig. Kunder er egentlig noe herk bare butikken får slått kloa i pengene deres.

Lenke til kommentar

Sinnsykt ubrukelige folk i butikk, personlig erfaring viser at det stort sett gjelder eldre:

 

Det å parkere handlevogna si på tvers mellom butikkhyllene, ikke som unntak men som regel. I dag kom jeg over et tilfelle der vogna ikke bare ble parkert, men også trillet på tvers av alle ting. Bestemor med barnebarn (antar jeg) hengende ut over kanten på vogna i tillegg, sånn for å passe på at man tok mest mulig plass. "Det var bedre folkeskikk før" meg i ræva.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er bare å flytte slike handlevogner. Jeg bruker som regel ikke si noe heller før jeg gjør det. De fleste reagerer med "oi unnskyld", så jeg tror de rett og slett ikke skjønner at de står i veia for folk før noen vil forbi.

 

Tipper det er samme folka som stopper midt i hovedinngangen til kjøpesenteret for å slå av en lang prat om været.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Motorsyklister som tydeligvis ikke tror verken fartsgrenser eller traffikregler gjelder for dem.

 

Tror slike er mer regelen enn unntaket faktisk.

what? gjelder farstgrenser for oss motorsyklister? det har jeg aldri blitt fortalt om :(

 

Alle bilister kjører jo alltid pent å pliktoppfyllende :)

Endret av kla3torsk1
Lenke til kommentar

Sinnsykt ubrukelige folk i butikk, personlig erfaring viser at det stort sett gjelder eldre:

 

Det å parkere handlevogna si på tvers mellom butikkhyllene, ikke som unntak men som regel. I dag kom jeg over et tilfelle der vogna ikke bare ble parkert, men også trillet på tvers av alle ting. Bestemor med barnebarn (antar jeg) hengende ut over kanten på vogna i tillegg, sånn for å passe på at man tok mest mulig plass. "Det var bedre folkeskikk før" meg i ræva.

 

Sånn med en del eldre, tror jeg helst bare de ikke skjønner det der. Og ikke at de gjør det av manglende folkeskikk. 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...