Å synes synd på MBH er det siste jeg hadde gjort, har ikke latet som det heller.
Ja, det er absolutt på sin plass at han ENDELIG får noe som såvidt kan kalles konsekvens for handlingene sine. At han ikke lenger kan lene seg på mammsen som er kronprinsesse (som egner seg mindre og mindre til å være kronprinsesse) og slippe unna med alt han gjør.
Ja, jeg tenker såpass om han at han bruker hennes sykdom til hans fordel for å slippe mest mulig soningstid.
Når det er sagt, så er det forskjell på skadefryd og det å mene at noen fortjener straffen sin.
Bare husk at media tar de utsagnene som generer mest klikk for artiklene sine. Det er høyst usannsynlig at han faktisk får bank, da mammsen og svigers ordner PST beskyttelse for ham.
Med mindre han har hisset på seg gjengene da, så finner de nok en løsning på det også.