Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Folk var respektløse før i tida også , f.eks de som tok bilde av Lee mens han lå dø på båra på sykehuset , de som kidnappet likene til Elvis og Chaplin osv

 

Som jeg sa til min avdøde onkel : alt var ikke bedre før

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Det er ikke det jeg sier at alt var bedre før.

 

Jeg bare reagerer på oppførselen generelt.

 

I Gamledager røyka de rød strek i mengde så barn og mødre kreperte om hun var dum nok til å kjøpe en kaffe og banansplitt til barnet....

 

Ikkje bra det heller.

 

Men er litt overkill at det står røykeforbud i parker osv, men folk har jo ikke fornuft så da blir det legitimt å jage røykere.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Fakta er ferskvare når det gjelder helse. En gang i tiden trodde man at lobotomi hjalp mot galskap også. Og enda lenger tilbake brukte man årelating for å få ut sykdom i en kroppsdel. Men gjett hva? Sirkulasjonssystemet henger sammen gett! :p

Haha! Husker han ene samfunnsmedisineren vi hadde som foreleser fortalte om det du nevner + også det der at man anbefalte folk før å babyene ligge på magen. Som vi jo idag vet kan øke sjansen for krybbedød. Og røyking ble anbefalt av leger. Elsker medisinsk historie, er mye å klø seg i hodet av idag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle naboene til Utøya som skal ta alle forslag om minnesmerker til retten, fordi de ikke liker det når utsikten deres endres. Så smålig gjort.

 

Har ikke problem å forstå dem jeg, og det er ikke smålig å si fra. Det har jo ikke noe med de døde å gjøre det.

 

Ps: Tipper at hvis det var Fpu som var ofre for en islamsk terrorist, så ville du vært enig med naboene i et tilsvarende tilfelle med et minnemerke et annet sted. Men arrester meg gjerne om jeg tar feil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke problem å forstå dem jeg, og det er ikke smålig å si fra. Det har jo ikke noe med de døde å gjøre det.

 

Ps: Tipper at hvis det var Fpu som var ofre for en islamsk terrorist, så ville du vært enig med naboene i et tilsvarende tilfelle med et minnemerke et annet sted. Men arrester meg gjerne om jeg tar feil.

Da må jeg arrestere deg ganske kraftig, ja.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Flott, da beklager jeg. ( til Skurupu).

Tror faktisk ikke jeg hadde reagert så negativt, og fikk minnesmerket til Utøya foran utsikten. Men nå har jeg ikke følgt med på helt hvordan det ser ut. Det går an å forstå at noen ikke liker det heller.

Endret av Delvis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...