Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Delvis skrev (1 time siden):

Man må selvfølgelig oppdatere siden for at det skal vise. Det er typisk å klikke "mine innlegg" øverst på nytt.
Hvis man bare klikker seg tilbake oppdateres ingenting.

Gjorde jo det før oppdateringen, å klikke seg tilbake er jo i seg selv en oppdatering av siden, det var sånn i 3 år før denne oppdateringen hvertfall, som sagt kanskje det er noe lokalt, men at det skjer nå med engang etter oppdateringen av forumet tenker jeg er litt mer enn tilfeldig, det er noe jeg kan leve med, men en smule irriterende, noen ganger når man skriver ett innlegg så klikker man seg tilbake til denne svake skriften som viser at det er lest. 

Lenke til kommentar
Delvis skrev (13 minutter siden):

Har det vært en oppdatering nå i det siste? Var ikke klar over det. Har ikke lagt merke til noen forskjeller heller.

Noen dager siden, det er noen forskjeller i funksjon. utenom det nevnte så har varsler oppført seg litt annerledes, ikke noe negativt der egentlig. 

Lenke til kommentar
Dubious skrev (52 minutter siden):

Skal man ha noe alkoholfritt så må man kjøle det ned selv, og det passer jo dårlig når man skal drikke det med engang.

Hvis du legger øllboksen i en bolle med vann, isbiter og salt så blir øllet kaldt på få minutter.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Jeg har lyst på elsykkel, men jeg skal gjøre som jeg har sagt, det blir ikke kjøpt før det enten blir uten moms, eller jeg får støtte.

Har også lyst på tredemølle, men da blir det ikke elsykkel, og dermed bruke dieselbilen.

En god elsykkel koster 30k, uten moms så blir det 24k, omtrent det samme som en god tredemølle. 

Lenke til kommentar
WeirdFace skrev (57 minutter siden):

Har du forsøkt å opprette noen nye tråder selv da? 

Ikke i det siste, har ikke noe å opprette for, liker bare at ting oppdaterer seg uten at jeg har noe å poste, mer liv på Facebook tråder virker det som.

Jeg poster jeg også da, om jeg har noe å poste.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
On 26.4.2024 at 2:44 PM, Gouldfan said:

Jeg blir så trist når alt jeg følger med på forums er dødt, at ingen poster.

Facebookgrupper er det nye. Flere hundre tusen medlemmer i de største. Men du må regne med å få hundre krasse kommentarer i timen, hvis du yter noe som er kritisk til noe andre ser gjennom rosenrøde briller. Hvis du skal kritisere en film må du ha klar CV-en med hvor mange anerkjente filmer du har regissert osv, ellers så hugger de hodet av deg og gir det til haiene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...