Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Luske_Ludvig skrev (2 minutter siden):

https://www.finn.no/192074262

Korriger meg gjerne, men er virkelig en gammel oppbanket eksosbil så mye verdt?

Audi S2 er en bil som har hatt voldsomt mye popularitet igjennom årene, og er vel å anse som en kult-klassikker i disse dager.

Luske_Ludvig skrev (2 minutter siden):

Jeg vil i beste fall kalle dette for en potensiell donorbil. 

Øyet som ser. Det finnes mange der ute som ser på dette som en lett vinterjobb så lenge påstanden om kun overflaterust er rett.

 

Om den er priset rett i forhold til standen er en annen sak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
45 minutes ago, Luske_Ludvig said:

https://www.finn.no/192074262

Korriger meg gjerne, men er virkelig en gammel oppbanket eksosbil så mye verdt? Jeg vil i beste fall kalle dette for en potensiell donorbil. 

Har noe erfaring med gammel Auda. Det er stort sett uendelig med skruing, spesielt på S bilene. Om jeg hadde fått den bilen gratis ville jeg nok ikke tatt i mot den. Deler begynner også å bli vanskelig å skaffe på enkelte områder. Og det som finnes er ofte hinsides priset. Det er i grunn svært få Auda modeller som kan regnes som samlerobjekt. Run-of-the-mill S6 bankraner f.eks, svært liten verdi. Verden har gått videre siden disse bilene ble bygget og det fins ikke nok idioter til å holde prisene oppe (i motsetning til M-biler............ 😆)

Endret av kremt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg et redd gamle veteranbiler blir vanskelig å bruke pga restriksjoner og at man rett og slett blir uglesett i trafikken. 

Jeg merker mine egne holdninger har endret seg fra å gå fra diverse biler, inkl V8 til elbil. Jeg liker faktisk ikke nå  å kjøre bak kjøretøy som lager ekkel eksos. En sånn Lotus Opel lager typisk ekkel eksos.

Dette kan føre at diverse biler ikke fremstår som samlerobjekt og bli mindre verdt. 

Lenke til kommentar

Eg fekk ikkje med meg kva bil det var nøyaktig, men eg såg ein veteran-bil her om dagen som bråket som eit uvær, og fekk heila gata til å lukte fælt av bensin.

Mistenke me kan vil ha liknande opplevelse sjølv med nyare farkoster etter kvart som elbiler nærme seg ein overveldende majoritet av biler. Er nok mange biler som plutselig ikkje er så attraktive da lengre når berre nærværet deiras får folk til å frynse på nesa.

Endret av Drunkenvalley
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
IT-Henrik skrev (1 time siden):

Jeg tenker at om det hadde vært så enkelt å få registrert den, så hadde det vært gjort allerede.

Ser ut som 165k etter import er markedspris for 2010-modeller. Det ville nok gjort det vesentlig lettere å selge den etter import, men jeg kan også skjønne hvorfor han ikke gidder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...