Jump to content

Hansien

Medlemmer
  • Content Count

    6438
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Hansien last won the day on October 20 2017

Hansien had the most liked content!

Community Reputation

4347 :)

About Hansien

  • Birthday 02/21/1989

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja. Det vil jeg påstå. Jeg ser dog at det og kan utvikle seg uten at det betyr at nåværende teknologi gjør el umodent. Men kan du isåfall forklare meg hvorfor det ikke er modent enda siden du tydeligvis mener dette? At biler selges er ikke synonymt med at folk godtar feil.
  2. Nei, irrelevant all tid tullet du senere påstår(sitert rett nedenfor her) er av nyere årgang og ikke kan sammenlignes med å introdusere en ny drivlinje i et kjøretøy. Igjen EL har den signifikante fordelen at det er betydelig færre feilkilder. Både EL-motoren og bilen er godt utprøvde så det burde ikke være et problem å kombinere disse to. Dessuten, som jeg og først påstod, så virker det ikke som om det er EL-biten på disse bilene som ofte feiler. Dieselgate viser bare at VW tok en stygg snarvei for å greie utslippskrav, ikke at VW har hatt mye tull med dieselmotoren når de introduserte den i personbil.. Feil, VW ble ikke tatt først, men det var det media fikk med seg ført OG hang seg opp i. Både Volvo, BMW med flere hadde betydelige avvik fra kravene samtidig som VW ble tatt, men mediesirkuset hang seg opp i VW alene dessverre. Helt feil. Svindelen handlet ikke om å gi Europa personbiler med lavere utslipp ved å velge dieselmotoren, men å få dieselmotoren til å greie utslippskravene som var satt.
  3. Jeg er ganske sikker på at naboen ikke har lov til å nekte dette, uten at jeg har sjekket opp regelverket nå i farta.
  4. Irrelevant. Nå er det faktisk snakk om overgangen til en elektrisk drivlinje med et betydelig antall færre potensielle feilkilder. Ikke fra en stor porsjon med feilkilder til en annen. Bilen ellers er som du påpeker, ikke et nytt fenomen.
  5. Uenig der. Vi snakker bare om ny drivlinje, ikke nytt fremkomstmiddel. Mange feil virker til å være på andre ting enn det som faktisk er relevant til el-biten og.
  6. Jeg er skeptisk jeg og, men er lov å leve i håpet Stilig den og.
  7. Jeg fikk Renault clio RS vibber av prototypen der. Håper de lanserer noe lignende dette her, for da skal jeg vurdere EL som morro-/søndagsbil
  8. Om det er snakk om en bil nær vrakpant kan dette fint være et argument. Men når man kjøper nytt, spesielt når prislappen blir høy, så bør man rett og slett ikke finne seg i at produsenten har slurvet i byggeprosessen.
  9. Der har man isåfall to grunner til å være stolt av å være harry.
  10. Erfaring tilsier at lokale i tettbygde strøk ofte klager på støy fordi det er dukket opp et nytt støybilde, ikke fordi det i utgangspunkt var stille i nærområdet der arbeid utføres. Flere plasser jeg har vært med på å kartlagt støynivå på utførende arbeid, som blant annet på/ved høyt trafikkerte veier, så har alle måling vist at anleggsutstyr ikke øker lokalt støynivå, men likevel har folk klaget på bråk fra anleggsplass. Slik sett hadde det faktisk vært spennende å vært med på lignende prosjekt hvor det i all hovedsak var elektrisk redskap som utførte arbeidet, og fått sett om klager går ned eller ei.
  11. Det hadde vært interessant å vite om Mediehuset VG har lagt noen langtidsplaner for forumet. Hva ønsker MVG med Disk.no om 1 år, 5 år og eventuelt 10 år om det ikke blir solgt til et annet mediehus innen den tid?
  12. Definisjonen kan være så mangt. Skal uansett bli gøy og se hva de gjør med platformen og eventuelt prøve bilen den dagen det lar seg gjøre. Hvem vet, kanskje jeg bytter mitt nåværende søppelet mitt med noe annet? E: skrev som en full ape.
×
×
  • Create New...