Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
VegardBS skrev (11 minutter siden):

Det er jeg jo klar over, men det er jo helt ekstremt verdiøkning de har fått, til og med GTT versjonen legges ut for 400k+ som det finnes ja, var det rundt 15000 av tro? R34 GTR er drømmebilen, men nå som de legges ut for over millionen klarer jeg meg heller med en R33 GTR, R32 GTR og en okay daily driver med penger til overs...

ja hva vil du jeg skal si ? det er faktisk så ekstrem verdiøkning på R34 GTR.. det er helt hinsides og uten forståelse for vanlige mann i gata men sånn er det når det er bilen "alle real carboys" vil ha.. det er for å være helt ærlig drømmebilen min å.. syns den ser helt "mint" ut.. men ja pga. pris faktisk vurdert R33 også eller kanskje heller R35 dagen kommer som blir litt mer moderne og "up to date". De er hvertfall utrolig lette å tune og 600 hester er no problem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
11 hours ago, Simkin said:

Nå bommer du helt. det er ingen giring på elbil :)  sett bort fra Porsche da, som tviholder på gammalt drit.

Alle elbiler har giring. De fleste har et reduksjonsgir som ligger på rundt 10:1 - men dette kan variere avhengig av hva slags karakteristikk produsenten ønsker på bilen. Høy toppfart og rask akselerasjon er motstykker i giringens verden. Elmotorer har også ideelle turtallsområder, akkurat som en bensinmotor - selv om arbeidsområdet til en elmotor er mye, mye bredere enn for en forbrenningsmotor - og da må man tilpasse utvekslingen tilsvarende.

For øvrig har bilene i Formel E-serien girkasse med tre trinn. Vet ikke om jeg vil kalle de bilene for "gammal drit".

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
VegardBS skrev (På 24.8.2020 den 0.09):

Det er jeg jo klar over, men det er jo helt ekstremt verdiøkning de har fått, til og med GTT versjonen legges ut for 400k+ som det finnes ja, var det rundt 15000 av tro?

Jeg tok feil, det er litt over 11500 GTR'er og noe over 67000 totalt av R34 chassis inkludert GTR.

http://gtr-registry.com/en-r34-colours.php

Vil ikke tro at R34 er noe "alle" bilentusiaster vil ha, men det må vel være det for å forsvare prisene...

Lenke til kommentar
1 hour ago, Luske_Ludvig said:

Plast-dip leaf.

En som savner Think så voldsomt at han ikke bare kjøper en US-modell Leaf for å slippe unna utstyr og funksjonalitet vi tar for gitt i de norske modellene, men også plastidipper den for å komme nærmest mulig Thinks heslige ytre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Tar forbehold om feil i annonsen" https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=190358370

Utrolig bra gjort hvis man klarer å skrive noe feil om bilen på 3 usle setninger. Også veldig lite informasjon og bilder om en bil til nesten 900.000. Skjønner ikke at folk mener de skal få prisen de legger biler ut for når de ikke en gang prøver å lage en bra og utfyllende annonse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...