Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=191958124

99.900... Kurrante og godt utstyrte Brabuser går for den prisen. Denne har nesten ingenting annet enn AC og setevarmere.

Likte spesielt godt arbeidet på stereoen:

Spoiler

124_901745247.thumb.jpg.e3d92b14a4405e1720ebf6a5287b3827.jpg

Hvorfor ikke bare kjøpe ei egnet ramme? Koster ikke mange kronene. Ødelegge originale enheten for et slikt resultat...

"Entusiast eid" ??

 

Tror jeg heller hadde tatt Brabusen som ligger til salgs med 155k km på telleren. Større sjangs for at den har vært gjennom og fått utbedret evt. produksjonsfeil. Den ser ihvertfall ut til å ha vært "entusiast eid"

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
5 hours ago, PantZman said:
  Reveal hidden contents

124_901745247.thumb.jpg.e3d92b14a4405e1720ebf6a5287b3827.jpg

Tror jeg heller hadde tatt Brabusen som ligger til salgs med 155k km på telleren. Større sjangs for at den har vært gjennom og fått utbedret evt. produksjonsfeil. Den ser ihvertfall ut til å ha vært "entusiast eid"

 

Mja - når selger reklamerer med at bilen har "Helårsdekk" så bør det ringe ganske mange varselsignaler men ?:wallbash:

Lenke til kommentar
Skavold skrev (2 timer siden):

Og så er den siste en Roadster Coupé, ikke en vanlig Roadster. Det hever anvendeligheten mange hakk. Kule biler.

Det har du rett i. Personlig liker jeg bedre utseende på notchback. Ikke hatt noe imot å eie en coupé.

Hadde selv en notchback som dessverre måtte gå pga familieforøkelse. Har lyst til å kjøpe en igjen. Dessverre få og lite interessante biler til salgs.

Spoiler

Ble krasjet og skrotet innen et år etter salget. Veldig trist.

1094520_10153100179475508_1431522543_o.thumb.jpg.ce738344666de8afb4189c138e618930.jpg

 

Lenke til kommentar
Gavekort skrev (32 minutter siden):

Dustete å liste den som manuell når den har et rakleverk av SMG anno 2004. Styrer lett unna slikt.

Til hans forsvar så skriver han automat i beskrivelsen, men kan undres om det ble valgt bevisst.
Synest giret var helt kurrant. Hadde aldri problem med giret og kan ikke si jeg savnet manuell noen gang. Kan selvfølgelig ikke sammenlignes med dual clutch opplegg og lignende. Med oppgradert SW og riktig justert aktuator så tror jeg ikke de er så gale som folk skal ha det til.

Lenke til kommentar

Neste levering av Polestar 2 i norge er vel i Februar, så planen er vel å tjene litt på noen som vil ha bil nå.

Vært flere slike annonser med Tesla og når de har hatt leveringstid.

Forøvrig ville jeg vel uansett ventet til Februar for bilen som kom nå har vel noen store feil som Polestar må fikse.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...