Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som i inder, bangla eller paki? Skulle gjerne sett statistikk på dette 🤣

Er nok heller «jeg er spesiell, så min tesla er foliert og har navneskilt».
Det med navneskilt er blodharry uansett bilen det er festa til, men det er et bra tiltak mtp formålet. Jeg prøvde «Storpikk», men fikk beskjed om at det ikke var plass. Tell me something I don’t know 😎

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har et inntrykk av at mange folk med statusjag handler Tesla. Og siden disse gjerne er billigere enn biler de ellers ville kjøpt PGA fritak fra div avgifter så har de brått penger å bruke på andre ting som folie og personlig bilskilt siden de ikke trenger å låne over evne lengre.

 

  

Retroman skrev (1 time siden):

«Storpikk», men fikk beskjed om at det ikke var plass. Tell me something I don’t know 😎

Vi begge vet at dette er alternativ fakta.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar
Retroman skrev (12 timer siden):

Som i inder, bangla eller paki? Skulle gjerne sett statistikk på dette 🤣

Er nok heller «jeg er spesiell, så min tesla er foliert og har navneskilt».
Det med navneskilt er blodharry uansett bilen det er festa til, men det er et bra tiltak mtp formålet. Jeg prøvde «Storpikk», men fikk beskjed om at det ikke var plass. Tell me something I don’t know 😎

Det er betydningen av desi, ja.

I desikulturen er det normalt å snakke og vise frem penger. Tesla har blitt den nye Merca, BMWn og Audien fordi den er forholdsvis dyr, mye motorkraft for pengene og rimelig i vedlikehold. Og folk med denne kombinasjonen av verdier synes gjerne personlige bilskilt er artig.

Lenke til kommentar

En ting jeg har merket meg er at flere Teslaeiere enn andre entusiaster har en religiøs, ukritisk holdning til merket. Det er jo verdens beste bil, og jeg skal ikke langt tilbake i tid sist jeg posta i en tråd her der en fyr lurte på tips til en stasjonsvogn med god plass og en knoll kommer med Tesla S som forslag for det hadde han, og der var det god plass og masse seter og bilen var så bra og så var den billig i drift og så bla du bli di gulp gulp.

Har selv eid Tesla for noen år siden og jeg ble fort kvalm av Teslaforumet. Har eid (og eier) andre "entusiastbiler" og er ikke i nærheten av å møte like religiøse eiere som har like liten bilteknisk kompetanse, der alt fra understell som knekker til grove produksjonsfeil bare feies under matte og bagatelliseres..

Endret av Retroman
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
RaptorStrike skrev (17 timer siden):

Fordi en entusiast er oppriktig glad i bilen og bryr seg ikke om hva andre mener om det. Finnes ingen bileiere på nettet som forsvarer kjøpet sitt mer enn Tesla-eiere...

Jeg er ganske sikker på at selv de som religiøst opptatt av tesla strengt tatt kan kalles entusiaster. 

 

De må bare lære seg å behandle merket sitt som en penis. Slutte å tvinge det på andre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...