Jump to content

Drunkenvalley

Medlemmer
  • Content Count

    4335
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Drunkenvalley last won the day on June 3

Drunkenvalley had the most liked content!

Community Reputation

2621 :)

About Drunkenvalley

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Det er da ingenting som indikere at me ikkje veit kven som førte bilen. Det er derimot ingen god grunn til å vera obs på om autopilot er på eller ei om den fungere normalt, sida den geleider deg lett det meste av tiden. Eg har lane-keep assist i bilen min. Det er sjeldent at eg aktivt merke at den styre bilen. Så om eg kjem i ei ulykke, og nokon spør om LKA var medvirkende, og eg svare "Eg veit ikkje," tolker du det seriøst som at me ikkje veit kven som førte bilen lengre? Då er du bra ute og sykler i mi meining.
  2. Så du seie at du nekter bruke hodet, og heller hoppe på ein konspirasjon. Nei, stikk av med det tullet.
  3. Igjen virke dette lite relatert til emnet du prøver å relatere det til. Sjåføren erkjenne at han ikkje veit om autopilot var på. Då er det, for å vera generøst, lite sannsynleg at autopilot er relevant. Dykk kan ikkje ha kaka og spise den samtidig. Enten så tok autopilot kommando heilt, og sjåføren ville vore veldig klar over dette, eller så var den ein intet-faktor. Du kan ikkje ha begge to samtidig kor sjåfør er ubevisst over autopiloten, og samtidig bli heilt overkjørt av den!
  4. No har me vel alle høyrd skrekk-historier om folk som trudde så mangt når cruise-control byrja. Me kan beklagelig nok ikkje redde oss sjølv frå farlige idioter enda...
  5. Kan du relatere det til dette emnet på nokon måte kor fakta er dei same, eller ein gong i same realiteten?
  6. Er du typen som meine man ikkje skal sykle med hjelm fordi du sykler meir risikofylt, eller?
  7. Dette er surrete. Meine du at sjåføren ikkje er ansvarlig for si eigen kjøring? Det er jo det du fortel når du klandrer datamaskinen, heller enn sjåføren som openbart ikkje har fulgt med i timen. Eg meine herre, sjåføren erkjenne jo at han ikkje var sikker på om han hadde det på ein gang. Kva er det som egentlig gjere at me innbille oss at autopiloten har nokon relevanse?
  8. Eg merke du berre har eit irrasjonelt hat mot datamaskiner. Først av alt, om bilen foran deg kolliderer på et glatt parti må eg spørja kvifor adaptiv cruise control er problemet ditt. For mens du som eit dumt menneske ikkje har rukket registrere og tråkke ned bremsepedalen så har bilen allereie gjort det med adaptiv cruise control. Kombinert med lane keep assist, anti-spinn, ABS og antagelig meir eg gløyme, i tillegg til ei varsel-alarm som informere deg om at ting skjer, så ligg du vesentlig betre ann med denne "dumme datamaskinen" i same situasjonen altså. Så kva var egentlig poenget igjen? At du ikkje eige grunnleggende forståelse for teknologi, og berre hater sikkerhet pga denne manglende forståelsen din? Forsåvidt er det absolutt mykje å forbedre med Teslas autopilot, men om den oppføre seg i nærleiken slik som i bilen min er den triviell å overstyre. Bokstavlig talt oppleve eg i mitt tilfelle at berre det at eg griper rattet - ikkje justere, berre gripe - veldig fort stopper autopiloten. Dette nærme seg ein dugelig klage du har på sikkerhetsteknologi, men det virker litt overkjørt av realiteten bak autopilot.
  9. Kva med adaptiv cruise control? Kontroll over om bilen har "creep"? Digitale speiler? Lane keep assist?
  10. Veit nokon kor det er hurtigladere over 50 kW langs E18 mellom Oslo og Tockfors egentlig? Kjedelig at det ikkje er synleg på ladekart eg kan finne.
  11. Syns me kan vera praktiske og bruka ord vettugt. Måten eg ser folk bruke GUI her er litt klønete på det beste, og er litt unødig komplikasjon i diskusjonen.
  12. Altså, det er mykje eg er kritisk om rundt Tesla (og andre elbil-merker), men det er alltid så fælt snodig kva folk lirer av seg i forsøk på ein gotcha mot elbiler. Det snodigste eg høyrde var kor mykje støy dei lage. Då satt eg som eit spørsmåltekn når eg leste det ass.
  13. Balansen om antall knapper ein trenge for grensesnittet sitt kan me godt ha meininger om, men eg trur me skal leita lenge etter andre bilprodusenter som så aktivt jobber med grensesnittet i bilens nåværende og tidligere modeller som Tesla. Ein kjem ikkje unna at biler har GUI uavhengig av kor mange fysiske knapper det har da. Ioniqen min har bra mange knapper, men også fleire skjermer - som fleste nye biler har no også. Eg hadde ikkje samna om ein vesentlig andel av dei knappene blei flytta til GUI, sida mange av dei er eingongs-justeringer (speil, ratt, auto hold, cruise control av/på)... (Skjønt nokre av dei er ikkje eingongs-justeringer, men eg aner ikkje kvifor eg må skru dei på kvar gong eg starte bilen heller...) I mi meining skal me gjerne ha nokre knapper på rattet, men elles syns eg det meste anna i senter-konsollen er distraherende enten det er touch eller fysisk knapp.
  14. Eg hadde vel i banen av 7l / 100 km eller noko med ein RAV4, med ioniq har eg veil 13.6 kWh / 100 km. Utifrå avstandene eg køyrde var det ein dramatisk pris-forskjell... 😁
×
×
  • Create New...