Jump to content

Drunkenvalley

Medlemmer
  • Content Count

    3184
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1349 :)

1 Follower

About Drunkenvalley

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Latterlig? Det er jo berre ahistorisk å påstå det ikkje skjedde.
  2. Du kan meina det. Det svare ikkje spørsmålet. Kan du foreslå ei løysning for å korrigere for diskriminering som ikkje kreve ei viss mengde diskriminering?
  3. Ja, kanskje det. Kan du foreslå ei løysning for å korrigere for diskriminering som ikkje kreve ei viss mengde diskriminering?
  4. Tråden var også ikkje lagd frivillig, men var ei rekke poster i ei anna tråd som blei splitta ut. Det er ingen kriterier for kva som er makt fordi det aldri var ein samtale før den blei splitta ut. Re: Brockmann-utvalet, sikte du til Brochmann-utvalet?
  5. ...? Om ein oppleve problemet har ein vel ikkje tilgang til maskina, eller har eg misforstått kva som meines med at maskina låser seg opp?
  6. Nei, sjølvsagt ikkje. Ikkje for DjSlayer. Dei skal pumpa ut unger og vera slaver til mannen i huset. Kanskje han vil prøva "motbevise" det, men no har han jo typiskt berre elleville påstander uten eit hint av bevis. Det er jo litt nødvendig, for han har jo skamløs forakt for alle intellektuelle tanker per hans eige innrømming. Sjølvsagt kan han jo då ikkje vera intellektuell, sida det ville vore å møta seg sjølv i døra. Så då sitje me her med ein kar som bevisst nekter å godta noko som ikkje passer inn i hans eksisterende tankesett.
  7. Alex Jones hadde altså ikkje rett, seie du. For dei to tinga er vel ikkje det same i det heila tatt? Meine du at å vera transseksuell nødvendigvis er homofili? Det burde vel ikkje overraska meg at du ikkje eig peiling på det emnet heller.
  8. Ok, så det er ein del troll, og så har me hydrogen-bil selgere.
  9. Sjekk om den meine du skal køyra i 110 km/t... eg merka sjølv det når eg skulle prøve tur til Oslo i den saken no, og lo godt av konseptet...
  10. Eg må nødig innrømma, ekstrem camber syns eg ser dust ut.
  11. Folk som slakte elbil er typiskt sett basic trolls i mi oppleving. Dei fleste normale menneske er no villige til å prøva elbil, men ulemper som dei eg nemne er ting eg har sett stoppe reelle, potensielt interesserte i å kjøpa - berre fordi dei føle seg utrygge på svara. Mor mi vurderte elbil etter at ho såg og prøvde kva eg køyre no, men ho stoppa no helst fordi ho ikkje heilt turde sei sikker kva ho sjølv treng. Per i dag køyre ho ein Tiguan fra... 2013? Og for henna har ikkje bilene hatt nokon ulemper utover pris. Så det er jo ikkje lika lett å overbevisa henna, sjølv når ho har tilgang til å prøva min i ny og ne. Sjølv var eg ikkje bekymra om hengerfeste, osv. Eg var berre bekymra om rekkevidde og lademoglegheiter, sida eg køyra 2 timer kvar vekedag i jobb-sammenheng. I kombinasjon med frykt om kva vinter gjer med rekkevidde var det litt meir stressande på tidspunktet, og er i stor grad kvifor eg valde ein vil med 200+ km rekkevidde. Alt i alt var det ikkje skrekkeleg avskremmande, gitt at eg trur alle eg kikka på lå litt over 200 km rekkevidde. Men kort fortalt, det er mange reelle bekymringar. Ikkje at eg ser mange på nett bry seg om dei - enten er dei typiskt troll ala Roy, eller så er dei allereie elbil-frelst. Diskusjonane har typiskt lite i mellom. Eg veit eg har slektningar som eg og trur ville oppført seg som troll eller heil-frelst, men gjennomsnittlige personen er mykje meir midt på treet.
  12. Irriterende nok klare eg ikkje finna tala no. Ah, fann litt. Link Det stemme ikkje med det eg fann frå BMW sjølv - dei hadde 120,000 miles. Så litt forvirra her no. Men.
  13. Vel, ja og nei. Fleste elbiler har jo framleis ikkje hengerfeste i det heila. Grunnen det eg er bekjent med er dette pga redusert rekkevidde, så fleste leverandørene valde berre å sei nei tvert ut. Og også med bilene med samanliknbart høg rekkevidde som også har feste blir rekkevidden ganske sterkt redusert det eg er bekjent. No er det egentleg noko som også gjeld alle fartøy, men fleste fartøy har vesentleg meir rekkevidde enn oss karane med elbil. Enn så lenge. Dei fleste ulempene er trender blant elbiler, med og uten unntak her og der, men dei er framleis ulemper med elbiler. Ulemper som dei som køyre diesel eller bensin må velja til kva grad det går utover dei om dei vil over til elbil. Elbiler har veldig gode fordeler i retur, som for meg var nesten ekslusivt det einaste eg måtte vurdere sjølv. Btw: Misliker enda at så få biler ikkje har skikkelig keyless entry (uavhengig av drivstoff-type). Det savne eg framleis frå RAV4'en min... Knapp på håndtak er ok, men var usaklig luksus å bare grabbe håndtaket.
  14. BMW i3 har batteri-garanti på 8 år eller 120 000 miles, dvs 191 000 km. Batteri byttes når ein faller under ein terskel, ikkje når batteri er dødt. Dei terskelene er etter min viten nermare 80-90% total kapasitet. Dvs er det usannsynleg at du køyre omkring med 73% tilgjengeleg netto kapasitet etter 120 000 km med den type tap av batteri-kapasitet. Også må eg sjølv hugsa å sjekke om garanti seie miles eller kilometer. Er jo berre to jævla land i verda som nytte miles i daglige livet...
×
×
  • Create New...