Spennende biler ja, og de bør absolutt eksporteres til Europa. Men det ser ikke ut til at Rivian har noe hastverk med det.
Designet på fronten imponerer derimot IKKE. Det blir litt vel mye "iRobot" for meg. "Cartoon-design". Men smaken er som baken. 🙂
Bremsene på min 2012 Leaf er originale. Noe overflaterust på kalipperne bare. Bremseskivene begynner å bli slitt. Ikke sikkert at de går gjennom neste PKK. Men jeg syns det er bra på en 12 år gammel bil som har gått 150000km.
Langt på vei enig i dette, men syklister har heller ikke fått noen formell opplæring i trafikal adferd.
Men der stiller lovverket delvis samme/lignende krav som til motoriserte kjøretøy, når det gjelder ferdsel i trafikken.
Ja, det er et velkjent faktum. Er endel år siden at Tesla innførte stopp av gratislading når bilen blir overtatt av firma. Såpass bør et "velrenommert" bruktbilfirma ha fått med seg. Salg mellom privatpersoner er vel fortsatt ok.
Bare å opprette en.
Det finnes jo svært mange PHEV-biler i bruktmarkedet, og kommer til å gjøre det i mange år framover.
Har hatt 2 PHEV-biler selv, som vi var svært fornøyd med. Dengang da.
Jeg ser (mest) framover nå jeg kjører, og da sanser jeg lett det "bildet" som dukker opp på venstre side av skjermen.
Speil og blindsone sjekkes rutinemessig der hvor jeg vet at det er behov for det. Perfekt kombinasjon for meg i hvertfall. 👍
Blindsonevarslingen på Outlander PHEV var helt ok. Var bare et symbol på sidespeilet som lyste opp. Ingen plinging. Mulig jeg hadde slått den av. Husker ikke.
Blindsonevarslingen på Tesla'n er helt gull. Der er det kamera som peker bakover på siden av bilen, som plutselig viser på skjermen at noe er på vei inn i blindsonen din. Ingen plinging eller irriterende lydsignaler.
Hjelper nok mot klamheten ja, men svart skinn blir uansett glovarmt i solsteken. Lyse ventilerte skinnseter er sikkert ok, men det har jeg aldri prøvd.