Jump to content

Skavold

Medlemmer
  • Content Count

    6897
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

895 :)

About Skavold

  • Birthday 04/20/1988

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Recent Profile Visitors

19951 profile views
  1. Hjelpes. Den kan til og med trimmes til hele 190 hester! Wow ... Og igjen må jeg mase om dekk (dette er en "pet peeve" for meg). Denne averteres ikke bare med billige "jalla-dekk" - men billige "jalla"-vinterdekk! I juli/august! "(FABRIKKNY MOTOR SOM KUN HAR KJØRT 175 000KM)" Sånn i motsetning til bilen, som ikke var fabrikkny for 435.000 kilometer siden ..?
  2. Det er helt forbi min fatteevne hvorfor folk setter slike dekk på den type biler. Også noe spesielt at en bruktbilforretning tilbyr tuning når det samtidig nuller ut garantien som medfølger bilen. Får man da prisreduksjon tilsvarende det Autoconcept-garantien koster, dersom man velger tuning når man kjøper bilen ..?
  3. Ikke at det hjelper OP noe akkurat nå; men hva kan konsekvensen være for styreleder dersom vedkommende har opptrådt så grovt useriøst som det kan virke som? Finnes det reelle konsekvenser?
  4. Vel, både MG ZS og Volvo XC40 vil kunne være fullgode alternativer for en liten familie - uavhengig av høyst subjektive tolkninger om "folkelighet".
  5. @Simen1: Tar vi de første tre ukene i juli med i beregningen (t.o.m. 19. juli) går det ikke riktig vei for elbilene helt enda. Da er andelen akkumulert 47,6 prosent (pluss 20,7 prosent ladbare hybrider). Juli så langt har "bare" 41,7 prosent elbiler (men 24,1 prosent ladehybrid). Men med nye modeller på markedet i høst, spesielt ID.3 og Polestar 2 kan vi kanskje bikke 50-grensa i år.
  6. Står til og med i annonsen: "-Fjusker ved 3000rpm +. Drar ikke ordentlig. Kom etter motorvask, vasket motorrom flere ganger før, aldri skjedd før nå." 🤔
  7. Trodde vi var ferdig med slike biler for 15 år siden, jeg ...
  8. Tja, hva skal man si om CAS og FIFA og UEFA og hele den tragikomiske surreklubben? Ganske rart å være så lite overrasket over noe så utrolig ...
  9. Polestar 2 er ikke spesielt romslig, nei. Jeg er 172 og kunne sitte komfortabelt i baksetet - men det var på håret (bokstavelig talt) høydemessig. Jeg satt veldig godt i førersetet, da. Tre timer var ikke noe problem. Tror jeg ville foretrukket Polestar 2 foran TM3 på langtur, virker som den støyer litt mindre også, selv om det kan være dekkavhengig.
  10. Launch control i disse der er rimelig kvast også. Sylskarp bil, men ikke i nærheten av det "kuppet" den var da den opprinnelig kom. Kjørte facelift-modellen høsten 2016, husker jeg.
  11. Altså: Tesla-klubben har medlems-/rabatt-avtale med MPS Micropaint, men MPS Micropaint (i hvert fall i Tromsø) nekter å gjøre jobber på Tesla? Spesielt. Ble du fortalt det muntlig eller skriftlig? Smart repair er det vel flere som driver med, for øvrig - så å finne noen i Tromsø burde vel la seg gjøre?
  12. Hva innebærer dette for artikkelkommentering? Tenker både på TU Media-sidene og VG-sidene. Får for eksempel Tek.no tilbake Diskusjon.no som kommentarplattform? Vil Teknisk Ukeblad måtte gå over til en annen plattform, slik Tek gjorde etter hvert?
×
×
  • Create New...