Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt rått. I mine øyne blir det rett og slett ikke bedre, og vil trolig for min del, aldri komme noe som er i nærheten. Hele bilen er så "purpose built". Alt har en grunn, ingenting er mer avansert en nødvendig. Må være en helt unik opplevelse å få kjøre noe sånt.

Ingen tvil hva jeg hadde brukt pengene på om jeg hadde vunnet en fet sum i Lotto :p

Lenke til kommentar
DrAlban3000 skrev (11 minutter siden):

10 år gamle dekk? Alderen vil vel ha en negativ effekt her, hva er levetiden på bildekk egentlig?

Absolutt. Det er nok grunnen til at de koster 4000kr/stykk på tross av sin svært unike dimensjon. Om du har en Countach så har du ikke så mye valg, og det er ikke akkurat en bil som blir presset til sitt ytterste i disse dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gavekort skrev (5 timer siden):

Absolutt. Det er nok grunnen til at de koster 4000kr/stykk på tross av sin svært unike dimensjon. Om du har en Countach så har du ikke så mye valg, og det er ikke akkurat en bil som blir presset til sitt ytterste i disse dager.

Ah ok. Du leter i et rimelig minimalt marked om du ser etter en Countach eier som skal spare penger 

Endret av DrAlban3000
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Frank Drebin skrev (21 minutter siden):

Merkelig at disse står på stålfelger også. 15"-stålfelg i bredde på 12,5-13" er vel ikke akkurat hyllevare.

En av lærerinnene mine på ungdomsskolen sa en gang at hun var kjæreste med en fyr som kjørte en Countach. Alle bare "sakelig" og "mm, sikkert"..
Inntil han en dag henta henne og alle som kom fikk titte nærmere på bilen. Husker at det jeg reagerte mest på var nettopp hvor sykt breie dekk det var bak. Lyden da han starta bilen ga forresten også et varig inntrykk.

Til den dag i dag en av mine favorittbiler, men såvisst uten stålfelger. Hva skjer med det, a?

Endret av Retroman
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Retroman skrev (22 timer siden):

En av lærerinnene mine på ungdomsskolen sa en gang at hun var kjæreste med en fyr som kjørte en Countach. Alle bare "sakelig" og "mm, sikkert"..
Inntil han en dag henta henne og alle som kom fikk titte nærmere på bilen. Husker at det jeg reagerte mest på var nettopp hvor sykt breie dekk det var bak. Lyden da han starta bilen ga forresten også et varig inntrykk.

Til den dag i dag en av mine favorittbiler, men såvisst uten stålfelger. Hva skjer med det, a?

Har hørt det er mange som blir skuffet når de får kjøre Countach etter å ha siklet på den siden barndommen. Det er en ikonisk bil, men den egner seg bedre på plakater og museum.

Lenke til kommentar
Gavekort skrev (1 time siden):

Har hørt det er mange som blir skuffet når de får kjøre Countach etter å ha siklet på den siden barndommen. Det er en ikonisk bil, men den egner seg bedre på plakater og museum.

Så en Countach-eier som uttalte at å kjøre den var som å kjøre en traktor. Bortsett fra at man sitter mye lavere. 

Kanskje ikke så rart, siden Lamborghini var en traktor-produsent fram til de begynte med sportsbiler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...