Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
On 12/1/2020 at 10:32 AM, RaptorStrike said:

Jeg ser liksom ikke helt poenget med den F40'n. Blir jo bare en museumsgjenstand. Hadde aldri turt å kjøre den. Finnes jo langt bedre biler å kjøre også.

 

Forøvrig fascinerende at bildrømmen til mange henger igjen på nivået jeg hadde som tenåring og spilte Need For Speed Underground og så på The Fast and the Furious.

Når F40 kom så var den en revolusjon. Et annet poeng med denne er også antallet som ble produsert, dette var ikke en begrenset produksjon (museumsgjenstand), men en bil ment til å kjøres og brukes. Nå er de selvsagt alle plassert trygt i garasjen siden verdien på disse er i ferd med å gå gjennom taket. Dette er trolig den beste investeringen som er å finne på Finn i dag :)

Forgjengeren til F40, 288 GTO, går nå for 20-30 millioner mens den latterlig eksklusive mellombilen 288 evoluzione aner man ikke hva verdien er siden kun 5 ble laget. Trolig over 100 millioner.

Lenke til kommentar
Skavold skrev (5 timer siden):

Fet doning, ja. Skyt meg om jeg tar feil, men jeg tror dette var den første bilen med automatisk utfellbar spoiler.

Lancia Thema er for øvrig nært beslektet med Saab 9000 (og Fiat Croma og Alfa Romeo 164).

Kult! Det er også sannsynligvis første bilen med en automatisk spoiler som ikke virket 😅

Jeg har en i familien som har vært Alfa entusiast siden han fikk lappen,jeg husker mange kule biler fra 80 og tidlig 90, og hvor mye elektriske problemer de hadde. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
untouch4ble skrev (3 timer siden):

"Urørt perle" - har bare gått 195 900km 

200k km på en slik bil er ingenting.

 

SuperKrokodille skrev (24 minutter siden):

Fin bil. Blir det feil med svarte felger på en slik?

Nei. E30 er en bil som absolutt kler Sort farge, sort listverk og sorte felger.

Lenke til kommentar

Så uendelig mye fetere disse bilene er med original look. Jeg forstår at det er kultur, men sånt rånere gjør med bilene sine er for meg helt latterlig. Samme med NFS Underground-looken, vokste fra den da jeg var 16.

Nei, en clean sleeper er det lite som slår i mine øyne. For eksempel en badgestrippet M5, slik at bare de som vet, vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...