Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ifølge Mourinho så ville det ikke være noe problem. De vil nok uansett heller selge til United enn Arsenal. De lot jo Sturridge dra til Liverpool.

Daniel er (var)ikke Mata. Han fikk ikke vist seg i Chelsea og hadde ingen fremtid der. Hvem kunne visst at han skulle slå så til hos oss. Mata, derimot, har vist seg som en av Chelsea sine beste spillere (imo). Aldri i livet om han selges til United (eller andre klubber i England).
Lenke til kommentar

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det er så mange SINNSYKT DÅRLIGE spillere som fortsatt er i Manchester United, verdens mest kjente klubb. Jeg "driter" i om United rykker ned til 4. nivå i England, jeg heier på de uansett mannskap og nivå, men HVIS United ønsker å holde seg i toppen i PL må følgende spillere komme seg på hodet og ræva ut (i tilfeldig rekkefølge):

 

1. Cleverley. Elendig average. Har sett 2. divisjonsspillere i Norge som sikkert holder samme nivå. Støttepasninger klarer hvilken som helst klovn å avgi.

 

2. Welbeck. Har aldri vært god, kommer aldri til å være god, har ikke et eneste fiber av talent i seg. For meg den dårligste (ja, nesten dårligere enn Young, men det kommer jeg tilbake til) av alle i United. Komplett verdiløs spiller, klarer ikke de selv mest elementære ting for United. Bytter han gjerne mot Tor Hogne Aarøy, bare for å sette et poeng av hvor verdiløs Danny er.

 

3. Young. Den mannen behøver ingen forklaring, har hatt 3-4 gode matcher siden han tok på seg United-drakten. SNEIKS!

 

4. Evra. Jada, mannen scoret nå sist, men vi trenger en ny venstreback PRONTO. Er i mine øyne et svakt, svakt, svakt ledd hos United - eneste han legger på bordet er rutine.

 

La også nå Januzaj bare få 90 minutter hver match. Han klarer det, han er ung og har masse energi. Er faktisk helt avhengige av ham i det offensive spillet. Å vurdere resten av midtbanekonstellasjonen vår synes jeg er svært, svært vanskelig pga. de ekstremt dårlige mulighetene som er der - unntaket er selvsagt Carrick.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er enig i mye. United har mye middelmådighet i seg. Cleverly er spesielt en spiller som aldri kommer til å bli verdensklasse. Det er faktisk lenge siden jeg har sett en spiller som oser så mye "OK spiller" av. Når det gjelder Welbeck så klarer jeg ikke å ønske han vekk. Irriterer meg grønn på at han ikke klarer å levere, med et litt smartere fotballhodet kan han bli veldig god, men har ikke vist noe i united trøya til nå.

 

United har et godt nok lag til å vinne premier league, det viste vi ifjor, men laget trenger snart en opprydning, spesielt på midtbaneleddet. Vi har 6-7 midtbanespiller å velge ifra, men fortsatt en av de svakeste midtbanen i topp 10, her trengs det en oppvask, spesielt hvis United har ambisjoner i Champions league. Forsvar og angrep syns jeg ser bra ut, vi har masse talenter både fremme og bak, spesielt i forhold til midtbaneleddet, Jeg syns ikke det er nok med "En midtbane spiller og en venstrebeck". Hvis Nani fortsetter og spille så dårlig, og Zaha ikke klarer å ta steget, har vi veldig lite på kanten som kan yppe.

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar

 

4. Evra. Jada, mannen scoret nå sist, men vi trenger en ny venstreback PRONTO. Er i mine øyne et svakt, svakt, svakt ledd hos United - eneste han legger på bordet er rutine.

 

La også nå Januzaj bare få 90 minutter hver match. Han klarer det, han er ung og har masse energi. Er faktisk helt avhengige av ham i det offensive spillet. Å vurdere resten av midtbanekonstellasjonen vår synes jeg er svært, svært vanskelig pga. de ekstremt dårlige mulighetene som er der - unntaket er selvsagt Carrick.

Evra har da vel ikke vært SÅ dårlig i år? Synes han har vært en av de bedre, sammen med Carrick, Rooney og De Gea. Hadde i tillegg en relativ god fjorårssesong også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Evra ut - hahaha. Kanskje beste spilleren vår etter Rooney i år. Dette forumet kommer med morsomme ting fra tid til tid altså.

Vil nok si De Gea er det, muligens den beste i år (?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...