Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle lage en global hunk-XI, men fant fort ut at det er tynt i forsvar. Pique og Hummels går selvfølgelig rett inn, men det er faen meg ikke lett å finne backer som når opp. Alle ser ut som troll.

 

post-135333-0-58483300-1385835154_thumb.jpg

 

Casillas(?)

X - Hummels - Vidic - X

Beckham - Pirlo - Krancjar - Ronaldo

Berbatov - Torres

 

subs Nesta, Gourcuff, Yaya, Giroud, Montolivo (!). Kaka.

 

Sliter med backene, som nevnt. Maldini på den ene kanskje. Personlig smak så er det bare Berbatov, Krancjar og Hummels jeg virkelig sansen for.

Lenke til kommentar

Ift Montolivo tenker du på? Torres sliter veldig for tiden (..), men handlingene i LFC kompenserte mer enn nok for det androgyne ytre. Som jeg nevnte over. Personlig syns jeg ikke Casillas, Vidic, Beckham eller Ronaldo er noe særlig. Pirlo, Berba, Kranjcar og Hummels er de eneste jeg virkelig liker der, men vanskelig å finne gode utfordrere.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

 

Tusen takk! Prøvde Tineye, men der var det bare dårlige resultater. Visste ikke om den funksjonen i Google, for å sitere han duden i Flåklypa, "Shenial!".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Hadde de bare tatt de 2 poengene fra Cardiff haddde dette sett så mye lysere ut.. Jaja håper hvertfall på topp 4 i år, Arsenal virker altfor overlegen til å miste dette.

Lenke til kommentar

Rooney var tilbake til sitt beste i dag, og har vel vært det en stund. One man team i perioder.

 

Men Tom Cleverley er en gedigen "huffameg" for endte gang. Enda en middelmådig (ikke det engang) spiller som får evige sjanser. Ingen toppklubb hadde hatt slikt rask i troppen, jeg anser James Milner for å være ca dobbelt så god bla. Skremmende. Welbeck er heller ikke noe å samle på, en mer Sunderland-esque spiller skal man leite etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...