Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke noen spøk.

 

Så class of 92 betyr de spillerne som vant den youth cupen? Trodde det var et kull på akademiet eller lignende. Der alle var like gamle. Men hvis det kun henviser til youth cupen så forstår eg misforståelsen.

 

Mener også å huske at giggs ikke har vært innunder denne betegnelsen før? Class of 92 altså.....

 

Her er det ingen knallharde påstander da eg som vanlig er åpen for å lære ting eg åpenbart ikke vet alt om.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Ikke noen spøk.

 

Så class of 92 betyr de spillerne som vant den youth cupen? Trodde det var et kull på akademiet eller lignende. Der alle var like gamle. Men hvis det kun henviser til youth cupen så forstår eg misforståelsen.

 

Mener også å huske at giggs ikke har vært innunder denne betegnelsen før? Class of 92 altså.....

 

Her er det ingen knallharde påstander da eg som vanlig er åpen for å lære ting eg åpenbart ikke vet alt om.

Jeg og har vært av det inntrykket.

Lenke til kommentar

Ikke noen spøk.

 

Så class of 92 betyr de spillerne som vant den youth cupen? Trodde det var et kull på akademiet eller lignende. Der alle var like gamle. Men hvis det kun henviser til youth cupen så forstår eg misforståelsen.

 

Mener også å huske at giggs ikke har vært innunder denne betegnelsen før? Class of 92 altså.....

 

Her er det ingen knallharde påstander da eg som vanlig er åpen for å lære ting eg åpenbart ikke vet alt om.

 

Jeg kommer ikke med noen knallharde påstander selv, men jeg tror det hovedsaklig refererer til laget som vant FA Youth Cup i '92. Giggs (1973) er vel for øvrig bare ett år eldre enn Scholes (1974) som igjen er ett år eldre enn Butt og Beckham. Jeg har i alle fall alltid sett på Giggs som en del av Class of 92'.

Lenke til kommentar

Mens trodde class of 92 refererte til et årskull (tenkte alder, men man kommer vel inn på forskjellige aldre på akademiet og vil eg tro)

 

Giggs debuterte jo på a-laget før ungdomsseieren. Og en stund før de andre?

 

Crap: For sein til at de ble slått sammen....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Verken Scholes eller Phil Neville var med på laget som vant finalen i 92, dei fekk først vere med på finale året etterpå. G.Nev, Beckham, Giggs og Butt var derimot på laget i 92. Likevel blir alle sammen referert til som del av class of 92.

 

Paul Scholes var så vidt eg forstår ein del av ungdomslaget til United i 92 (men ikkje med på Youth Cup finale), meir usikker på om Phil Neville var komen inn under ungdomslagsparaplyen.

 

Eg trur litt av problemet med class of 92 eller Fergie's fledglings 2 er at ein blandar med begrepa rundt omkring og derfor blir det litt rot ift kven som faktisk høyrer til kvar og kva som skal til for å vere ein del av det eine eller andre.

Lenke til kommentar

Fikk biografien til Sir Alex Ferguson fra samboeren i bursdagsgave idag, og jeg har lest første kapittel nå.

På de første 13 sidene har jeg klart å felle en tåre, fått en liten latterkrampe og blitt stolt over klubben i mitt hjerte og det faktum at jeg er skotsk. For de av dere som ikke har boka, skaff dere den! Vet jeg bare har lest 1 kapittel, men jaggu slo den ann right away.

 

United we stand!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...