Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper du ser hva du selv gjorde der når du får nå lest gjennom det på ny.

 

Tenker du på utsagnet om at Wenger aldri brukte så mye penger på en enkelt spiller? Nei han gjorde ikke det før vi kjøpte Özil. Toppmeis bemerket at dere skulle være det nye "Arsenal". Altså den perioden hvor Arsenal kun prøvde å sikre seg 4. plass og dermed tar jeg utgangspunkt i det. Kan bruke litt generell forståelse.. eller hva?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Tenker du på utsagnet om at Wenger aldri brukte så mye penger på en enkelt spiller? Nei han gjorde ikke det før vi kjøpte Özil. Toppmeis bemerket at dere skulle være det nye "Arsenal". Altså den perioden hvor Arsenal kun prøvde å sikre seg 4. plass og dermed tar jeg utgangspunkt i det. Kan bruke litt generell forståelse.. eller hva?

 

Nei, jeg tenkte på at du først sa at United ikke kune være det nye Arsenal fordi Arsene aldri brukte så mye penger på en spiller. Så sier du "this" til at United er det nye Everton. Vel, det faller på sin egen urimelighet da Everton ikke har brukt i nærheten av samme sum de heller.

Lenke til kommentar

Nei, jeg tenkte på at du først sa at United ikke kune være det nye Arsenal fordi Arsene aldri brukte så mye penger på en spiller. Så sier du "this" til at United er det nye Everton. Vel, det faller på sin egen urimelighet da Everton ikke har brukt i nærheten av samme sum de heller.

 

Ah slik sett ja. Da er jeg enig. Der var det mer tenkt på plassering i tabellen. Makan til pirking altså. :ph34r:

Lenke til kommentar

Martinez gjør det bedre med Everton enn det Moyes gjorde, Kanskje Moyes aldri gjorde det noe godt med det laget. Kanskje Moyes holdt Everton igjen fra suksess.

 

Han har det samme laget som vant PL med 11 poeng i fjor. 11 poeng! Det er ikke slik at vi har kjøpt inn 10 nye spillere som skal spilles sammen en sesong, før ting klaffer. Det er SAMME lag.

Lenke til kommentar

Nye Everton ser jo steinbra ut. Vi er gamle Everton.

Sant!

 

Hva behager?

Se på det på dette viset hvis du fortsatt sliten med å skjønne hva jeg mente.

Arsenal ligger på 1. plass, hvor United lå ifjor. Everton kjemper om 4. plass, hvor Arsenal lå ifjor. United ligger å kjemper om 6-10. plass, hvor Everton lå ifjor.

 

Forventet ikke at enhver United supporter skulle ta den øyeblikkelig ;)

Endret av Skjj
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sant!

 

Se på det på dette viset hvis du fortsatt sliten med å skjønne hva jeg mente.

Arsenal ligger på 1. plass, hvor United lå ifjor. Everton kjemper om 4. plass, hvor Arsenal lå ifjor. United ligger å kjemper om 6-10. plass, hvor Everton lå ifjor.

 

Forventet ikke at enhver United supporter skulle ta den øyeblikkelig ;)

Se på dette: Everton endte på 5. plass ifjor. Vi ligger på 9. plass og tapte nettopp mot dem. Ser du litt forskjell nå? Nye Everton har jo vært fantastisk de siste sesongene...

Lenke til kommentar

Se på dette: Everton endte på 5. plass ifjor. Vi ligger på 9. plass og tapte nettopp mot dem. Ser du litt forskjell nå? Nye Everton har jo vært fantastisk de siste sesongene...

Se på fjorårets tabell en gang til. Everton endte på 6. plass, og dere ligger foreløpig to små poeng unna 6. plassen, men dere må fem poeng opp for å snuse på Champions League plass, hvor Arsenal var ifjor.

Lenke til kommentar

Jeg er litt på det nivået nå at jeg driter i hvor vi ender, bare vi begynner å spille litt kul fotball.

 

Håper folk nå, FOR GUDS SKYLD, innser hvor elendig Welbeck er. Nå må vi begynne å bygge laget for de neste årene; la Zaha og Januzaj få muligheten fra start, få inn en midtbanespiller og la muligens Hernandez få starte på topp i fravær av Vanpa.

Lenke til kommentar

Se på fjorårets tabell en gang til. Everton endte på 6. plass, og dere ligger foreløpig to små poeng unna 6. plassen, men dere må fem poeng opp for å snuse på Champions League plass, hvor Arsenal var ifjor.

Liten skrivefeil der ja, men "6-10. plass" holder ikke.

 

Men uansett, spiller vi slik og vi på utrolig vis ender på 6. plass så betyr det likevel at vi er verre enn det de var.

 

Moyes var god med Everton, men det var Everton. Han kommer med taktikker som framstiller oss som et middelmådig, underdog-lag. Og da er det nettopp slik det ender. Men forskjellen er at vi er i mer stand til å hente forsterkninger enn det Everton var, og da bør det også bli slik i januar. Altfor mye daukjøtt i laget.

 

Moyes brukte også "engelsk landslagspiller" som argument for at en viss spiller får spille så ofte. Det er problemet. Man trenger ikke å være spesielt god for å komme inn på det landslaget og det har faen meg lite å si om en er engelsk eller ikke. Welbeck kan spille så bra han vil for landslaget, men han suger i vingrollen i klubben. Og da må han slutte å gi blant annet ham gjentatte sjanser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...