Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

United har vel aldri før kjøpt tilbake en spiller de tidligere har latt gå. Har ingen tro på at det kommer til å skje med de to overnevnte.

Dessuten, Dæhli gjorde et helt greit innhopp mot Danmark. Skal ikke mer til enn en liten piruett på det norske landslaget til å se ut som Messias gjenoppstått, noe norsk presse vet å utnytte.

 

Jeg er enig i at norsk presse overhyper det meste som er. Jeg vet ikke om videoen til VG viste alle involveringene til Dæhli, men om den gjorde det, så er det en meget god debut. Ser ut som han fikk vist seg litt frem i dag også? (så ikke kampen). Mats Dæhli har dog vist i Manchester at han har et godt talent. Min teori er at han ble solgt for å utvikle seg videre i Molde under OGS, og at de har en tilbakekjøpsklausul som meget vel kan bli aktuell å bruke. Det samme tror jeg gjelder Morrison. Han måtte bare bli kvitt problemene sine, og det "ser bedre ut" for alle utenforstående, samt West Hams supportere at han er under kontrakt der og ikke på lån. Dette gjør nok også noe med at de kan "settle down" i sin nye klubb på en bedre måte.

 

Begge disse er dessuten Unitedfans, så om de tar et så høyt nivå en gang i fremtiden, føler jeg meg sikker på at de velger United fremfor alt annet.

Lenke til kommentar

Å kjøpe tilbake Morrison (for 19m!!!) ville vært noe av det verste noensinne. Helt unødvendig. Han er ikke god. Halvparten av hypen hans kommer av at han forlot United på den måten som han gjorde.

 

Ronaldo kommer aldri tilbake, og Januzaj er ikke "sentral midtbane", nei, RollsReus. Ordet "vel" er så overbrukt på dette forumet. "Han er vel ... " "Det er vel ..". Det blir brukt som en buffer for folk som ikke har peiling på hva de snakker om.

Lenke til kommentar

Å kjøpe tilbake Morrison (for 19m!!!) ville vært noe av det verste noensinne. Helt unødvendig. Han er ikke god. Halvparten av hypen hans kommer av at han forlot United på den måten som han gjorde.

 

Jeg er uenig. Etter hva jeg har lest fra folk som har fulgt akademi/reserver så sies det at Ravel er noe helt ekstraordinært, og de fleste setter han i bås med Pogba og Januzaj. Han har allerede gjort det bra i West Ham og jeg ser ingen grunn til at han ikke skal kunne ta steget opp til United, ung som han er. Ser for meg Ravel kunne fått en CM rolle med tiden, når han har lært seg litt mer taktikk og defensivt ansvar.

Lenke til kommentar

Ronaldo kommer aldri tilbake, og Januzaj er ikke "sentral midtbane", nei, RollsReus. Ordet "vel" er så overbrukt på dette forumet. "Han er vel ... " "Det er vel ..". Det blir brukt som en buffer for folk som ikke har peiling på hva de snakker om.

Han har spilt på vingen i det siste ja, men jeg mener å huske at han har spilt noen brukbare kamper mer sentralt på banen.

Ro ned. Skulle nesten tro du har tatt en pille den "gale" veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...