Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei.

 

 

 

 

 

Kanskje du kødder? Kan ikke være spesielt vanskelig å se at jeg først og fremst skriver om nominasjonen.

 

Du er klar over at nominasjonen er for HELE året, og ikke kun fra august?

 

Tja, hvorfor ikke? Har vært enorm for United denne sesongen.

Ja, det skal jeg ikke nekte på, men å påstå at han bør bli nominert for årets lag synes jeg er utrolig partisk. Da burde jo Ramsey også vært nominert.

Lenke til kommentar

Messi, sammen med samtlige andre har vært bedre enn Rooney igjennom hele året. Messi har vært skadet en stund nå ja, men har vært dominerende i store deler av året. ikke sammenlignbart.

Kan heller ikke sammenligne Rooney med Ramsey. Rooney har vært helt overlegen denne sesongen, ikke bare sammen med/som et lag, men også som en individuell spiller med individuelle kvaliteter. Kvaliteter som Ramsey ikke har.

Ramsey var også totalt null og niks i første halvår. Rooney derimot var ikke like gode som han er nå, men som en spiss på midtbanen gjorde han ikke en dårlig jobb.

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar

Kan heller ikke sammenligne Rooney med Ramsey. Rooney har vært helt overlegen denne sesongen, ikke bare sammen med/som et lag, men også som en individuell spiller med individuelle kvaliteter. Kvaliteter som Ramsey ikke har.

Ramsey var også totalt null og niks i første halvår. Rooney derimot var ikke like gode som han er nå, men som en spiss på midtbanen gjorde han ikke en dårlig jobb.

Vel, Ramsey har vært PLs beste spiller denne høsten, og var ikke så ille i vår som folk skal ha det til(særlig før jul han var ræv). Men poenget var at Rooney fortjent ikke ble nominert til årets lag(like så med Ramsey.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror ikke det er noe poeng i å håpe på mer enn CL-plass i år. Ingen tvil om at noe bør gjøres i januar-vinduet.

Hvis Moyes ikke får huet ut av ræva er jeg fornøyd med topp 10. Dette begynner bare å bli latterlig. Hvorfor skal vi gi tid til en som ikke har fotballforståelse i det hele tatt? Har Moyes hatt en eneste kamp uten å gjøre et bytte som er helt bak mål? Hele fyren er middelmådig og holder ikke mål i en klubb som United. Hent inn Klopp. Om vi feiler da så blir det ihvertfall med en plan om å spille morsom og underholdende fotball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...