Reg2000 Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni 9 hours ago, oOF said: Marokko imponerer meg! Et bra lag, men har ikke mye sympati med dem etter det de holdt på med i Afrikamesterskapet. Brasil var skuffende dårlige, spesielt midbanen og backene. Allikevel var det vel kanskje den mest underholdende kampen jeg har sett hittil i VM.
Jotun Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni Nå vet eg ikke helt ka du sikter til ,men ikke spesielt imponert over Senegal heller i finalen hvertfall. 1
Snikpellik Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni Ingen europeiske seire eller gode prestasjoner så langt i VM. La det være et varsko.
Dagner Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni (endret) Fryktelig kjedelig med så mange kamper på natten for oss A-mennesker. Litt spennende med dramaet med 3 røde kort, men ellers har det vært ganske kjedelig med kampene som passer døgnrytmen min så langt. Endret 14. juni av Dagner
Snikpellik Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni oOF skrev (1 time siden): Skottland er da europeisk? De vant da i natt. Mente seire OG gode prestasjoner. De var forferdelige. Haiti imponerte dog. 1
barezell Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni Synes med så mange uninterssante lag + at veldig mange 3. plasser går videre gjør at gruppespillet mister mye av sin sjarm. Tror jeg kommer til å se enkelt kamper med ok klokkeslett frem til sluttspillet. Blir ikke som tidligere når man prøver få med seg alt. 1
jjkoggan Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni barezell skrev (11 minutter siden): Synes med så mange uninterssante lag + at veldig mange 3. plasser går videre gjør at gruppespillet mister mye av sin sjarm. Tror jeg kommer til å se enkelt kamper med ok klokkeslett frem til sluttspillet. Blir ikke som tidligere når man prøver få med seg alt. Hva gjør et lag «uinteressant «?
King Tony Craig Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni Digg at det ble seier til Australia mot Tyrkia i dag 🥳🥳🥳 1 1
Imaginacíon Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni At bittelille Curacao skulle ligge å knive med Tyskland var ikke noe jeg forventet.
Dagner Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni Imaginacíon skrev (1 time siden): At bittelille Curacao skulle ligge å knive med Tyskland var ikke noe jeg forventet. Hehe, tja.. 1
ChopperRead Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni Vet ikke om jeg vil kalle å tape 7-1 kniving. Hadde tapt tosifret om tyskerne var litt mer effektive. Men selvfølgelig, stort for en miniatyr i fotballverdenen å være med.
Imaginacíon Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni 17 minutes ago, ChopperRead said: Vet ikke om jeg vil kalle å tape 7-1 kniving. Hadde tapt tosifret om tyskerne var litt mer effektive. Men selvfølgelig, stort for en miniatyr i fotballverdenen å være med. Da jeg skrev det var stillingen 1-1 2
ChopperRead Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni Imaginacíon skrev (41 minutter siden): Da jeg skrev det var stillingen 1-1 My bad. 1
King Tony Craig Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni Fin åpning av Die Mannschaft tidligere på dagen. Men all ære til Curacao som var et artig bekjentskap. 1
PrettyBoy Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Mektig imponert over marokaneren Ayyoub Bouaddi, litt sprøtt at han ikke fikk MOTM.
Fazam Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni (endret) Så svenskene skal igjen grave gull i USA? Det skal mye til for at de ikke går videre som treer etter å ha scoret 5 mot Tunis. Så husker man dog at de gjorde det samme mot Bulgaria i sin første gruppekamp i EM 2004 (og gikk videre til sluttspill), men vant ikke flere kamper etter det. Spørsmålet er om hva slags nivå det er på Tunis kontra Bulgaria 04. Endret 15. juni av Fazam 1
HF- Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Eg meiner Patrick Berg bør få spele i staden for Sander Berge, og Oscar Bobb i staden for Sørloth 1 1
:utakt Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni VG: Tunisia sparket treneren etter Sverige-ydmykelsen Det hørtes ut som et skikkelig sjakktrekk å stille seg uten trener i sluttspillet. Hadde Tunisia ambisjoner om å vinne pokalen? 😂 https://www.vg.no/spesial/2026/fotball-vm/?pinnedEntry=79030
Mr.Duklain Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Imponert over Kapp Verde som har holdt 0 så lenge mot Spania.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå