Gå til innhold

FOTBALL-VM 2026

Korgutt

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 hours ago, oOF said:

Marokko imponerer meg!

Et bra lag, men har ikke mye sympati med dem etter det de holdt på med i Afrikamesterskapet. 

Brasil var skuffende dårlige, spesielt midbanen og backene. 

Allikevel var det vel kanskje den mest underholdende kampen jeg har sett hittil i VM. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fryktelig kjedelig med så mange kamper på natten for oss A-mennesker. Litt spennende med dramaet med 3 røde kort, men ellers har det vært ganske kjedelig med kampene som passer døgnrytmen min så langt.

Endret av Dagner
Skrevet

Synes med så mange uninterssante lag + at veldig mange 3. plasser går videre gjør at gruppespillet mister mye av sin sjarm. Tror jeg kommer til å se enkelt kamper med ok klokkeslett frem til sluttspillet. Blir ikke som tidligere når man prøver få med seg alt. 

• Liker 1
Skrevet
barezell skrev (11 minutter siden):

Synes med så mange uninterssante lag + at veldig mange 3. plasser går videre gjør at gruppespillet mister mye av sin sjarm. Tror jeg kommer til å se enkelt kamper med ok klokkeslett frem til sluttspillet. Blir ikke som tidligere når man prøver få med seg alt. 

Hva gjør et lag «uinteressant «?

Skrevet
Imaginacíon skrev (1 time siden):

At bittelille Curacao skulle ligge å knive med Tyskland var ikke noe jeg forventet.

Hehe, tja..

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke om jeg vil kalle å tape 7-1 kniving. Hadde tapt tosifret om tyskerne var litt mer effektive.

Men selvfølgelig, stort for en miniatyr i fotballverdenen å være med.

Skrevet
17 minutes ago, ChopperRead said:

Vet ikke om jeg vil kalle å tape 7-1 kniving. Hadde tapt tosifret om tyskerne var litt mer effektive.

Men selvfølgelig, stort for en miniatyr i fotballverdenen å være med.

Da jeg skrev det var stillingen 1-1

• Liker 2
Skrevet (endret)

Så svenskene skal igjen grave gull i USA? Det skal mye til for at de ikke går videre som treer etter å ha scoret 5 mot Tunis. Så husker man dog at de gjorde det samme mot Bulgaria i sin første gruppekamp i EM 2004 (og gikk videre til sluttspill), men vant ikke flere kamper etter det. Spørsmålet er om hva slags nivå det er på Tunis kontra Bulgaria 04.

Endret av Fazam
  • Liker 1
Skrevet

Eg meiner Patrick Berg bør få spele i staden for Sander Berge, og Oscar Bobb i staden for Sørloth

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...