Gå til innhold

FOTBALL-VM 2026

Korgutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
HF- skrev (7 timer siden):

Eg meiner Patrick Berg bør få spele i staden for Sander Berge, og Oscar Bobb i staden for Sørloth

Sander Berge har vært helt konge for det norske landslaget i kvalikken da

Så utrolig gøy at Kapp Verde klarte uavgjort mot Spania 😁

Endret av DukeNukem3d
  • Liker 1
Skrevet
1 hour ago, FrihetensRegn said:

Flaut av Spania, mange rare resultater så langt, de store lagene tar for lett på motstanderne.

Handler nok mer om at lagene tar det rolig i starten når de er omtrent garantert å gå videre. Det er i utslagsrundene de beste kampene pleier å være.

Skrevet
14 minutes ago, Reg2000 said:

Handler nok mer om at lagene tar det rolig i starten når de er omtrent garantert å gå videre. Det er i utslagsrundene de beste kampene pleier å være.

Det er en fordel å bli nummer 1 i gruppa så jeg ser ikke helt den.

Skrevet
12 minutes ago, Imaginacíon said:

Det er en fordel å bli nummer 1 i gruppa så jeg ser ikke helt den.

Ikke så veldig stor. Det skjer hvert eneste VM at flere av storlagene hangler seg gjennom gruppespillet og først begynner å spille bra når det virkelig gjelder. 

Skrevet
jjkoggan skrev (11 minutter siden):

Blir mange europeere misfornøyd hvis et land utenfor Sør Amerika eller Europa (som Egypt for eksempel) vinner VM?

Hvorfor skulle vi bli det?

• Liker 3
Skrevet
ChopperRead skrev (9 minutter siden):

Hvorfor skulle vi bli det?

Jeg får inntrykket at mange frykter innflytelsen på sporten fra land utenfor Europa som kan komme  med mer suksess.  For eksempel Saudi ligaen som tiltrekker noe europeiske spillere 

Skrevet
jjkoggan skrev (11 minutter siden):

Jeg får inntrykket at mange frykter innflytelsen på sporten fra land utenfor Europa som kan komme  med mer suksess.  For eksempel Saudi ligaen som tiltrekker noe europeiske spillere 

Forskjell på landslag og liga i ett land. I ett VM samles jo alle de beste landene, og spillerne fra de beste ligaene. 

Sjelløse ligaer som Saudi pro league kommer aldri til å bli noe særlig interessant utenfor Saudi. Det er for nytt og historieløst. Mens i England, Frankrike, Italia, Brasil, Argentina osv osv har det vært stort i 150 år. Startet av arbeidere som en hobby stort sett, bedriftsliga.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...