Mr.Duklain Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni BIlly Bones skrev (13 minutter siden): Hadde jo vært gøy om Kapp Verde tok poeng mot Spania. Kan fort skje 😃 Bare sju minutter igjen.
Imaginacíon Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni 11 minutes ago, Mr.Duklain said: Kan fort skje 😃 Bare sju minutter igjen. Sensasjonen er så og si et faktum nå. Det viser at en ikke skal ta Irak for gitt.
DukeNukem3d Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni (endret) HF- skrev (7 timer siden): Eg meiner Patrick Berg bør få spele i staden for Sander Berge, og Oscar Bobb i staden for Sørloth Sander Berge har vært helt konge for det norske landslaget i kvalikken da Så utrolig gøy at Kapp Verde klarte uavgjort mot Spania 😁 Endret 15. juni av DukeNukem3d 1
FrihetensRegn Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Flaut av Spania, mange rare resultater så langt, de store lagene tar for lett på motstanderne. 1
Reg2000 Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni 1 hour ago, FrihetensRegn said: Flaut av Spania, mange rare resultater så langt, de store lagene tar for lett på motstanderne. Handler nok mer om at lagene tar det rolig i starten når de er omtrent garantert å gå videre. Det er i utslagsrundene de beste kampene pleier å være.
Imaginacíon Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni 14 minutes ago, Reg2000 said: Handler nok mer om at lagene tar det rolig i starten når de er omtrent garantert å gå videre. Det er i utslagsrundene de beste kampene pleier å være. Det er en fordel å bli nummer 1 i gruppa så jeg ser ikke helt den.
Reg2000 Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni 12 minutes ago, Imaginacíon said: Det er en fordel å bli nummer 1 i gruppa så jeg ser ikke helt den. Ikke så veldig stor. Det skjer hvert eneste VM at flere av storlagene hangler seg gjennom gruppespillet og først begynner å spille bra når det virkelig gjelder.
jjkoggan Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Slo ikke Saudi Arabia Argentina I 2022? Vi kaller dette en Wake-up call 1
FrihetensRegn Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni (endret) Belgia sliter med Egypt nå; Belgia har vært nummer en på Fifa rankingen, de er nå nummer 9 mot et lag som ligger som nummer 29. Endret 15. juni av FrihetensRegn
jjkoggan Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Blir mange europeere misfornøyd hvis et land utenfor Sør Amerika eller Europa (som Egypt for eksempel) vinner VM?
ChopperRead Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni jjkoggan skrev (11 minutter siden): Blir mange europeere misfornøyd hvis et land utenfor Sør Amerika eller Europa (som Egypt for eksempel) vinner VM? Hvorfor skulle vi bli det? 3
jjkoggan Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni ChopperRead skrev (9 minutter siden): Hvorfor skulle vi bli det? Jeg får inntrykket at mange frykter innflytelsen på sporten fra land utenfor Europa som kan komme med mer suksess. For eksempel Saudi ligaen som tiltrekker noe europeiske spillere
ChopperRead Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni jjkoggan skrev (11 minutter siden): Jeg får inntrykket at mange frykter innflytelsen på sporten fra land utenfor Europa som kan komme med mer suksess. For eksempel Saudi ligaen som tiltrekker noe europeiske spillere Forskjell på landslag og liga i ett land. I ett VM samles jo alle de beste landene, og spillerne fra de beste ligaene. Sjelløse ligaer som Saudi pro league kommer aldri til å bli noe særlig interessant utenfor Saudi. Det er for nytt og historieløst. Mens i England, Frankrike, Italia, Brasil, Argentina osv osv har det vært stort i 150 år. Startet av arbeidere som en hobby stort sett, bedriftsliga. 2
DukeNukem3d Skrevet 15. juni Skrevet 15. juni Jeg liker sendingene til NRK jeg. Feelgood og ikke reklame
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå