jjkoggan Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Reg2000 skrev (52 minutter siden): Det er bare det de er. Det begynner å bli slitsomt. Ingen gotcha, jeg ønsker bare en bedre forståelse av hvordan dere tenker, hva du synes er bra/dårlig. 1
Jotun Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Neida. Du ønsker bare at vi skal hylle mls og usa og alt som følger med sirkuset deres 4
jjkoggan Skrevet 18. juni Skrevet 18. juni Jotun skrev (21 minutter siden): Neida. Du ønsker bare at vi skal hylle mls og usa og alt som følger med sirkuset deres Du tar feil 1
HF- Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Det norske samspelet må heve seg mange hakk dersom Norge skal ha sjanse til å ta poeng mot Senegal. Irak stod høgt, og etter et par usikre pasninger i forsvaret kom ei pressa, upresis langpasning. Dette gjentok seg gjennom heile kampen, og midtbana var heilt usynlig. Unntatt når Sander Berge gjekk ned til midtstopperen heilt unødvendig, midtbanespelerane må gjere seg spelbare, på midbana! Norge fekk et godt resultat fra denne kampen, men det skyldtes meir flaks enn dyktigheit. 1
King Tony Craig Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni (endret) Kjipt at Australia tapte mot The Scumbags. Dog, dere tar Paraguay i neste kamp. Go Socceroos! Endret 19. juni av King Tony Craig 2
ChopperRead Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni (endret) Ikke for å gnåle om dialekt, men fy faen å ha Arne brimi som kommentar nå i kampen som startet nettopp så jeg ikke for meg.. "Skyht så hahrt at nehte omtrænt sprik" ble nettopp ytret😂 Endret 19. juni av ChopperRead 2 1
oOF Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Jeg syns kommentatorene til NRK er bra. Både han og Nora Johnsen. Spesielt hun er veldig ok å høre på.
^fmj Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Skottland snytt for i alle fall én straffe, hva skal vi med VAR?
f767if76t Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni (endret) Tyskland er så ferdig😂 Kom ut fra en bar i landet og trodde det var Tyskland som hadd vunnet. Neida, det var Marokko, og veiene var sperret av muslimer i biler som tutet og veiva flagg. Endret 20. juni av f767if76t 1 1 1
King Tony Craig Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni (endret) Men kjære vene.... Jeg vet man blir stemplet som rasist for det utroligste i våre dager, men dette her tar jaggu prisen : https://www.nrk.no/fotballvm2026/miguel-almiron-forlot-banen-i-tarer_-utvist-etter-a-ha-holdt-seg-for-munnen-1.17929222 Jeg grøsser med tanke på hva det neste blir. Det neste blir at en spiller får rødt kort hvor grunnen er rasisme fordi han har ordnet litt på hårfrisyren. Du leste det her først. Endret 20. juni av King Tony Craig 1
Snikpellik Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni (endret) King Tony Craig skrev (2 timer siden): Men kjære vene.... Jeg vet man blir stemplet som rasist for det utroligste i våre dager, men dette her tar jaggu prisen : https://www.nrk.no/fotballvm2026/miguel-almiron-forlot-banen-i-tarer_-utvist-etter-a-ha-holdt-seg-for-munnen-1.17929222 Jeg grøsser med tanke på hva det neste blir. Det neste blir at en spiller får rødt kort hvor grunnen er rasisme fordi han har ordnet litt på hårfrisyren. Du leste det her først. Her ble det ganske voldsom projisering. Ingen har fått rødt kort for rasisme, eller blitt stemplet som rasist..? Regelen om rødt kort for å dekke munnen er teit, men det har riktig nok vært flere episoder i fotballen med rasistiske og homofobiske utsagn hvor spillere har dekket til munnen for å skjule det for leppelesere, så intensjonen er grei. Endret 20. juni av Snikpellik 2
Snikpellik Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni oOF skrev (9 timer siden): Jeg syns kommentatorene til NRK er bra. Både han og Nora Johnsen. Spesielt hun er veldig ok å høre på. Enig. Johnsen er ekstra rå på radio. Synes egentlig alle VM-kommentarene er gode, på begge kanaler.
Cappo Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni King Tony Craig skrev (9 timer siden): Men kjære vene.... Jeg vet man blir stemplet som rasist for det utroligste i våre dager, men dette her tar jaggu prisen : https://www.nrk.no/fotballvm2026/miguel-almiron-forlot-banen-i-tarer_-utvist-etter-a-ha-holdt-seg-for-munnen-1.17929222 Jeg grøsser med tanke på hva det neste blir. Det neste blir at en spiller får rødt kort hvor grunnen er rasisme fordi han har ordnet litt på hårfrisyren. Du leste det her først. Ingen som stempler noen som helst. Han brøyt reglene og ble straffet. Og holde seg for munnen er idiotisk. Hvis du ikke kan stå inne for det du sier, så kanskje ikke si det i utgangspunktet? Du ser ingen i England holde seg for munnen når de banner eller kaller noen for en wanker. I tillegg gjelder reglen kun ved konfrontasjon med motspiller. Altså når temperaturen kan være litt høy. Om en bare står og har en prat sånn ellers så er det ingen som blir straffet for å holde seg for munnen. 1
Korgutt Skrevet 20. juni Forfatter Skrevet 20. juni Årsaken til at denne regelen har blitt innført til VM er en spiller ved navn Gianluca Prestianni som er en kantspiller hos Benfica av argentinsk avstamning. I en Champions League kamp mot Real Madrid kom han med en homofob uttalelse mot Vini. Med munnen dekket slik at man ikke kunne lese på leppene hva som ble sagt. Han ble ilagt en 6 kampers karantene for dette. 3 av kampene ble gjort betinget med en prøvetid på 2 år. Siden den ene kampen ble sonet i returoppgjøret gjenstår det 2 kamper av karantenen. For å unngå lignende situasjoner under VM ble det bestemt at snakk med motspiller med hånden foran munnen skulle automatisk medføre rødt kort. i visse kretser blir dette kalt for The Prestianni Law.
Dagner Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni (endret) Etter en sterk åpning mot Tunisia ser vi nå hvorfor dette svenske laget såvidt kvalifiserte til VM. 3 nesten identiske mål i mot Endret 20. juni av Dagner
HF- Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni Ifølge Wikipedia skal nummer 2 fra gruppe e spele mot nummer 2 fra gruppe i. Dersom Norge tar poeng mot Senegal kan det bli Elfenbenskysten vi møter. Dei speler no mot Tyskland 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå