Snikpellik Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni VifteKopp skrev (3 timer siden): Jeg er spent på om de klarer å fylle alle disse stedene i Oslo. Det vil jo i tillegg være en haug med sportsbarer også. Ja, det blir veldig interessant. En del svære arrangementer som til sammen kan ta over hundre tusen i tillegg til alle mulige puber og ganske store steder som f.eks. Carls. I tillegg Ullevaal stadion med over 35.000 hvor Norges kamper vises. Spørs nok en del på været og temperaturen. Kan bli ganske kjølig på natta. Men er det varmt og fint kan det bli ganske episk å se Norge slå Senegal i soloppgang... Samtidig har det alltid vært tjåka fullt og lange køer på alt som er ved tidligere mesterskap, men da på bedre tidspunkter dog uten Norge. Har sett litt på bookinger og det meste er utsolgt/booka for Norges kamper, men blir nok ikke like mye trøkk på Canada-Qatar kl. 00:00... 1
^fmj Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Det er ganske utrolig at de nå ikke har klart å kvalifisere et til tre VM på rad. 1
Fazam Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni ^fmj skrev (10 minutter siden): Det er ganske utrolig at de nå ikke har klart å kvalifisere et til tre VM på rad. 6 VM har gått siden Norge var med sist. Det 2002-laget drev med var imidlertid utrolig; da hadde man tross alt stammen fra Drillo-tiden (Ronny Johnsen, Henning Berg, Øyvind Leonhardsen, Erik Mykland, Tore Andre Flo, Ole Gunnar Solskjær), og fått to stjerneskudd i John Carew og Steffen Iversen. Norge var 1.seedet, og klarte å havne på 4.plass i kvalifiseringen bak Hviterussland (!).
Reg2000 Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni 3 hours ago, Fazam said: 6 VM har gått siden Norge var med sist. Det 2002-laget drev med var imidlertid utrolig; da hadde man tross alt stammen fra Drillo-tiden (Ronny Johnsen, Henning Berg, Øyvind Leonhardsen, Erik Mykland, Tore Andre Flo, Ole Gunnar Solskjær), og fått to stjerneskudd i John Carew og Steffen Iversen. Norge var 1.seedet, og klarte å havne på 4.plass i kvalifiseringen bak Hviterussland (!). Det var vel da Norge mente vi var verdens beste fotballnasjon og måtte endre spillestilen for å spille "penere" fotball. En fotball disse spillerne ikke passet til.
Fazam Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Reg2000 skrev (1 time siden): Det var vel da Norge mente vi var verdens beste fotballnasjon og måtte endre spillestilen for å spille "penere" fotball. En fotball disse spillerne ikke passet til. Det var vel senere? Nils Johan Semb var ikke akkurat et brudd med Drillo-stilen.
RookieNO Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Til de yngre her inne; husk at Norge på et tidspunkt var ansett som verdens nest beste fotballag i både '93 og'95, bare Brasil foran... Makes you think 1
Neptun1 Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Som den pessimisten jeg er har jeg dårlig tro på Norge dessverre. Tror ikke vi går videre fra gruppespillet. Begrunner dette med motstanderne Norge har møtt de siste par årene, tror ikke de holder høyt nok nivå sammenlignet med de antatt beste nasjonene. Samt den helvetes varmen som favoriserer lagene fra sydligere strøk. Forbasket at ikke et så viktig mesterskap kan arrangeres på "nøytrale" steder som gir like forutsetninger for alle. 1
DukeNukem3d Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Neptun1 skrev (13 minutter siden): Som den pessimisten jeg er har jeg dårlig tro på Norge dessverre. Tror ikke vi går videre fra gruppespillet. Begrunner dette med motstanderne Norge har møtt de siste par årene, tror ikke de holder høyt nok nivå sammenlignet med de antatt beste nasjonene. Samt den helvetes varmen som favoriserer lagene fra sydligere strøk. Forbasket at ikke et så viktig mesterskap kan arrangeres på "nøytrale" steder som gir like forutsetninger for alle. Men faen så kjekt det blir. Øl, pizza og Norge i VM 😍🤩Drikker nesten ikke, men skal gjøre unntak kommende uker 1 1
Neptun1 Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni DukeNukem3d skrev (6 minutter siden): Men faen så kjekt det blir. Øl, pizza og Norge i VM 😍🤩Drikker nesten ikke, men skal gjøre unntak kommende uker Absolutt! Jeg er litt overtroisk og hater når noen tar seieren på forskudd med knapp ledelse. Da går det sjelden bra. Så dømmer alltid Norge nord og ned på forhånd før mesterskap. Anti-jinx. 1
Sportsidiot Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Jeg tror at Norge vil kunne nå 1/8 finale men tror det blir vanskelig å gå lengre. Ellers håper jeg på at det skal skje noe som kun har skjedd 2 ganger i VMs historie og sist gang i 1962. Nemmlig at regjerende mester forsvarer VM gullet sitt. Vamos Argentina.
King Tony Craig Skrevet 9. juni Skrevet 9. juni Så lenge de ikke møter Norge holder jeg med Tyskland. Har gjort det i hvert eneste VM og EM siden VM 1990 da de vant med spillere som Matthäus, Brehme, Klinsmann, Buchwald m.fl. (riktignok som Vest-Tyskland, men dog). DIE MANNSCHAFT!!!!!!!!!!! 1
PrettyBoy Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Håper Marokko klarer semifinalen igjen! Ny trener, ny formasjon, ungt lag, spennende å følge med på de.
Dagner Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Wow. 2 strenge røde i åpningskampen. Snakk om å legge lista 1
ChopperRead Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Merkelig dommer. Håpløst å gi rødt på nr 2 der spesielt.
oOF Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Festlig med tre røde kort i en kamp, men de to siste var streng dømming.
King Tony Craig Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni Blir kanskje VM med flest røde kort, dette her. Moro om de to neste røde kortene blir etter en slåsskamp type Jeffers vs Westerveld. 1
DukeNukem3d Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Jeg liker de kommentatorene NRK har nå jeg. Behagelige og dyktige karer 👍 1
Snikpellik Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni I forrige VM ble det totalt delt ut 4 røde kort. Nå er vi på 3 allerede. Kan bli spennende dette. Alle kortene i går kan forsvares, men strengt. Må si det var en ræva åpningskamp i går likevel. Sør-Afrika var forferdelige og Mexico falt en del ned til nivået deres. Men helt ellevill atmosfære. Synd ikke finalen spilles på Azteca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå