Tja, blant '(etnisk)-nordmenn er det helt ok oppslutning rundt landslaget, men det er mange som driter i fotball og tviler på at disse får mer samhold av fotball.
Dette er jo greit og vi som liker fotball får kose oss med VM i noen uker, også kan de som ikke liker fotball (som er veldig mange) gjøre noe annet.
Tror det er samme med ikke etniske også, noen synes det er kult at landet de bor i er i VM, men de fleste jeg kjenner så heier de på laget der de kommer fra, hvis landet er i VM eller så driter de i VM.
Det at du legger ut bilder av et håndfull utlendinger som feirer Norge, er lite vits btw, flott for dem, men de er en liten minoritet.