VifteKopp Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai (endret) ^fmj skrev (12 timer siden): Jeg klarer ikke å støtte uttaket av Aursnes. Så lenge spilletroppen vil ha ham der, så skal selvsagt en av Norges beste spillere med. Mer sjokkerende var at NFF lagde en storslått uttaksfilm som halve befolkningen ikke forstod handlet om hvem som var tatt ut. Her har noen i regi-avdelingen feilet. Endret 22. mai av VifteKopp 1
^fmj Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Den filmen var totalt krise. Jeg registrerer at han er tatt ut, min mening er min mening. Det er vel tvilsomt at han hadde meldt seg om det ikke hadde blitt vm. 1
Snikpellik Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai (endret) VifteKopp skrev (24 minutter siden): Så lenge spilletroppen vil ha ham der, så skal selvsagt en av Norges beste spillere med. Mer sjokkerende var at NFF lagde en storslått uttaksfilm som halve befolkningen ikke forstod handlet om hvem som var tatt ut. Her har noen i regi-avdelingen feilet. Programleder sa bokstavelig talt "her er VM-troppen", så spilte de av filmen... synes det er rart mange ikke skjønte det. NFF har gjort det samme før de to siste mesterskapene for kvinner og, men de færreste har vel sett dem. Gåsehud den filmen. Manglet bare en plakat på slutten med oversikt over navnene. Endret 22. mai av Snikpellik
VifteKopp Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Snikpellik skrev (17 minutter siden): Programleder sa bokstavelig talt "her er VM-troppen", så spilte de av filmen... synes det er rart mange ikke skjønte det. Riktig, men jeg trodde filmen var enda en nasjonalistisk montasje før VM-troppen ble annonsert på ryddig vis. Så jeg sonet ut. Det var først da samboeren min påpekte navnene som dukket opp i videoen at jeg skjønte hva de prøvde på. Og jeg var tydeligvis ikke den eneste. Kent Bergersen skjønte ingenting. Sondre Langås forstod heller ikke at han var tatt ut før lista kom på skjermen. Programlederen surret også. Så litt mislykket den annonseringen der. 1
Jotun Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai ChopperRead skrev (2 timer siden): Såklart. Og sånn burde det være. Tippeligaspillerne til Glimt har bevist høyt nivå i Europa. Tripic har ikke vist noe annet enn en middels norsk eliteserie. Tja. Det er jo en og annen proff som får ganske lite spilletid i klubben sin.... Skulle hvertfall fått prøvd seg i noen treningskamper. Mulig han har fått muligheten nå i de to kampene? Har ikke sett.
Korgutt Skrevet 23. mai Forfatter Skrevet 23. mai ^fmj skrev (23 timer siden): Den filmen var totalt krise. Jeg registrerer at han er tatt ut, min mening er min mening. Det er vel tvilsomt at han hadde meldt seg om det ikke hadde blitt vm. Jeg tror ikke at han meldte seg. Var mer slik at spillere og landslagsledelsen som sterkt ønsket at han skulle være med igjen. 1 1
VifteKopp Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Korgutt skrev (12 minutter siden): Jeg tror ikke at han meldte seg. Var mer slik at spillere og landslagsledelsen som sterkt ønsket at han skulle være med igjen. Det er riktig. https://www.tv2.no/sport/bekrefter-til-tv-2-aursnes-gjor-comeback-for-norge/18440593/ "TV 2 vet at flere fremtredende landslagsprofiler, med Erling Braut Haaland og Martin Ødegaard i spissen, har hatt samtaler med Aursnes den siste tiden. Beskjeden har vært krystallklar: Benfica-profilen har vært sterkt ønsket tilbake i landslagstroppen."
^fmj Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai "Ifølge landslagssjefen har det vært dialog med Aursnes over lang tid med tanke på et comeback." Det er jo ikke noe nytt. Det at han ikke tar plassen til noen er jo ikke helt sant. 1
jjkoggan Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai (endret) Vi får Zlatan Ibrahimovic på Fox Sports som kommentator men heldigvis så skal jeg bli med i tribunen til Norge-Senegal kampen Endret 23. mai av jjkoggan
VifteKopp Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai ^fmj skrev (9 timer siden): "Ifølge landslagssjefen har det vært dialog med Aursnes over lang tid med tanke på et comeback." Det er jo ikke noe nytt. Det at han ikke tar plassen til noen er jo ikke helt sant. Selvfølgelig tar han plassen til noen. En dårligere spiller.
Delvis Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Tar plassen til Berg nokså sannsynlig. Midtbanen blir Aursnes - Berge - Ødegaard hvis de er klar.
Delvis Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai ^fmj skrev (På 21.5.2026 den 23.46): Jeg klarer ikke å støtte uttaket av Aursnes. Gledelig at Hauge ble tatt ut, overraskende at Aasgaard ble tatt ut. Er Tangvik keeperen vi har lengtet etter? Er litt enig. Men man kunne vel ikke godt nekte Aursnes en plass heller. Syns SS har gjort rett i å ta ut Hauge og Aasgaard. De har x factor har en vane med å score mål når man trenger det.
^fmj Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai VifteKopp skrev (1 time siden): Selvfølgelig tar han plassen til noen. En dårligere spiller. Si det til Ståle!
VifteKopp Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai ^fmj skrev (8 minutter siden): Si det til Ståle! Ståle refererte til troppen. Jeg til banen.
^fmj Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai VifteKopp skrev (13 minutter siden): Ståle refererte til troppen. Jeg til banen. Solbakken sa at han ikke tok plassen til noen i den artikkelen.
VifteKopp Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai ^fmj skrev (8 timer siden): Solbakken sa at han ikke tok plassen til noen i den artikkelen. Ja, i troppen.
^fmj Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai VifteKopp skrev (14 timer siden): Ja, i troppen. Potayto, potahto.
Snikpellik Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni NFF har laget en kartportal med oversikt over arrangementer hvor VM vises offentlig. https://www.fotball.no/Mesterskap/kart/
VifteKopp Skrevet 1. juni Skrevet 1. juni Jeg er spent på om de klarer å fylle alle disse stedene i Oslo. Det vil jo i tillegg være en haug med sportsbarer også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå