Gå til innhold

FOTBALL-VM 2026

Korgutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åpningskampen var direkte dårlig, spesielt pga Sør Afrika som kommer til å tape alle sine kamper om de fortsetter på det nivået. Det morsomste var vel å se Raul Jimenez score sitt først VM-mål i en alder av 35, etter å ha deltatt i de fire siste VM.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

757.000 så åpningskampen på TV2.

Til sammenligning var seertallet 230.000 på åpningskampen i Qatar-VM, også den på TV2.

https://www.tv2.no/livesport/fotball/fotball-vm-2026/oversikt/fvebc/6a2bc764b9c1f4e888f343a8/750000-sa-vmapningen-en-skikkelig-opptur

Mange tomme seter på Sør-Korea-Tsjekkia i natt. FIFA hevder tilskuertallet var tett oppunder helt fullt, men bildene viser at det åpenbart ikke var tilfelle.

Fifa World Cup match sees thousands of empty seats after ticket price controversy
https://www.independent.co.uk/sport/football/fifa-world-cup-south-korea-czech-republic-empty-seats-ticket-prices-b2994425.html

Empty-seats-are-seen-in-the-stands-durin

Skrevet
Delvis skrev (2 minutter siden):

Høy stemning i Canada foran kampen. Det er et lag å holde med. Canada er mitt favorittland. 

Jeg har dobbelt statsborgerskap med Canada og er glad i landet og særlig Toronto.  Jeg er også glad i treneren deres fra Wisconsin (trente RB Salzburg og Leeds i Europa forresten)

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
1 hour ago, knipsolini said:

Var skuffende bildekvalitet med TV2 play i går og muligens hakket dårligere med Nrk (streaming) i dag - bare hos meg?

Tv2 har aldri knekt koden for å skalere live-streaming på internett selv etter over 2 tiår 

Endret av ZiggyStar
Skrevet
knipsolini skrev (1 time siden):

Nrk (streaming) i dag - bare hos meg?

Føler at TV2 play levere varene. NRK er som vanlig mer ustabilt enn reaktoren i Chenobyl. Har sett på Canada-Sveits i 15 min nå, og har falt ut to ganger. Håper ikke at for mange av Norges kamper sendes av de  

Skrevet
ChopperRead skrev (6 minutter siden):

Mange hakk opp fra åpningskampen dette her.

Av de to kampene jeg har sett nå, så synes jeg det har vært litt snorkefest. Synes livet på stadionen i Mexico var hakke bedre dog. 

Skrevet
DukeNukem3d skrev (18 timer siden):

Jeg liker de kommentatorene NRK har nå jeg. Behagelige og dyktige karer 👍

Kunne ikke vært mer enig.

Skjønner ikke hvorfor NRK måtte "låne" skrikhalsen Kasper Wikestad.

• Liker 1
Skrevet
King Tony Craig skrev (6 minutter siden):

Kunne ikke vært mer enig.

Skjønner ikke hvorfor NRK måtte "låne" skrikhalsen Kasper Wikestad.

Ja, jeg sa det samme faktisk. Årets første VM-nedtur var at de fant på å hente inn han. Men foreløpig har han kommentert fint lite, foretrekker de som er til nå alle dager i uka :) 

• Liker 1
Skrevet (endret)

TV2s reklamepause midt i omgangen (vannpause) forvirrer meg. Hjernen går i pausemodus, typ "kan gå å hente stuff på kjøkkenet etc" og så er kampen for lengst i gang.

Maktdemonstrasjon fra USA 4-1 over Paraguay. Spesielt sterk førsteomgang

Endret av DukeNukem3d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...