FrihetensRegn Skrevet onsdag kl 20:55 Skrevet onsdag kl 20:55 Veldig god kamp! Og scoring fem sekunder før slutt av tilleggstid... 1
^fmj Skrevet onsdag kl 21:12 Skrevet onsdag kl 21:12 England vinner ikke VM i år heller, skjønner meg ikke på Tuchel.
barezell Skrevet onsdag kl 21:52 Skrevet onsdag kl 21:52 (endret) Arsenal boys på samtlige assists eller? Gøy at madueke leverte🥳 Edit: nei, ikke på Jude sitt selvsagt. Endret onsdag kl 21:59 av barezell 1
RookieNO Skrevet onsdag kl 22:58 Skrevet onsdag kl 22:58 ^fmj skrev (1 time siden): England vinner ikke VM i år heller, skjønner meg ikke på Tuchel. Hva var galt med disponeringen hans i dag da? Har vi sett samme kamp? Så godt som alle innbyttene hadde direkte påvirkning på kampen, og hvis du sammenligner dette England med det England vi så under Southgate så går det ikke an å sammenligne, selv om spillermaterialet er nesten det samme... Om noe så viste kampen i dag at England kommer til å måtte bli regnet med der oppe som en av kanskje ti favoritter. Kroatia er ikke noen kasteball, og jeg så ingen direkte svakheter i det engelske laget, i motsetning til forsvaret til Norge... 1 1
Snikpellik Skrevet i går, 09:21 Skrevet i går, 09:21 England - Kroatia. Endelig en kamp på "Champions League-nivå". VMs beste kamp så langt, og England har vist det høyeste nivået av alle lag frem til nå. De har også enda mer å gå på. 1
jjkoggan Skrevet i går, 12:19 Skrevet i går, 12:19 Snikpellik skrev (2 timer siden): England - Kroatia. Endelig en kamp på "Champions League-nivå". VMs beste kamp så langt, og England har vist det høyeste nivået av alle lag frem til nå. De har også enda mer å gå på. Blir VM bedre hvis bare topp 10 lagene i verden får delta?
Snikpellik Skrevet i går, 12:20 Skrevet i går, 12:20 jjkoggan skrev (Akkurat nå): Blir VM bedre hvis bare topp 10 lagene i verden får delta? Nei..? 2
jjkoggan Skrevet i går, 12:23 Skrevet i går, 12:23 Snikpellik skrev (1 minutt siden): Nei..? Når Champions league nivået er bedre enn lavere nivåer som du impliserer?
Snikpellik Skrevet i går, 12:26 Skrevet i går, 12:26 jjkoggan skrev (1 minutt siden): Når Champions league nivået er bedre enn lavere nivåer som du impliserer? Skjønner ikke helt hva du vil frem til. At jeg trakk frem det skyhøye nivået i denne kampen, og setter pris på det, betyr ikke at jeg vil ha 10 lag i VM (!?). 1
jjkoggan Skrevet i går, 12:30 Skrevet i går, 12:30 Snikpellik skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke helt hva du vil frem til. At jeg trakk frem det skyhøye nivået i denne kampen, og setter pris på det, betyr ikke at jeg vil ha 10 lag i VM (!?). Hvis du mener skyhøye nivået er best, blir VM bedre uten lag som ligger langt unna dette nivået ?
Snikpellik Skrevet i går, 12:32 Skrevet i går, 12:32 jjkoggan skrev (1 minutt siden): Hvis du mener skyhøye nivået er best, blir VM bedre uten lag som ligger langt unna dette nivået ? Nei, det synes jeg ikke. Variasjon og bredde er noe av det beste med VM. 2
Jotun Skrevet i går, 12:33 Skrevet i går, 12:33 Denne tråden blir bedre uten disse diskusjonene dine der du skal prøve å overbevise alle om at amerikanske lag bør få være med i cl eller motsatt eller hva det nå er du babler om. Det er hvertfall sikkert. 4
RookieNO Skrevet i går, 12:53 Skrevet i går, 12:53 Det er forståelig at en amerikaner ikke skjønner fascinasjonen vi kan ha for f.eks cup'en her hjemme. Hvor et lag som spiller på et lavt nivå, i et vakkert eventyr, kan gå hele veien til Ullevål og bli kåret som cupmester. De har riktignok en "cup" (Lamar Hunt US Open Cup) men der er det så godt som aldri andre lag en de fra MLS som er igjen på slutten. Ellers så er innleggene hans fulle av forsøk på gotcha, og noe som leses med harelabb her... 1
Reg2000 Skrevet i går, 13:30 Skrevet i går, 13:30 35 minutes ago, RookieNO said: Ellers så er innleggene hans fulle av forsøk på gotcha Det er bare det de er. Det begynner å bli slitsomt. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå