Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nimrad skrev (5 timer siden):

Takk for at du kom og orienterte. Er det noe bra da? 😛

 

En helt grei serie, har kommet til episode 8 uten å ta lange pauser, og ja, begynte å se tidlig i morrest

Serien er på en måte basert på "Lost", og har mange av de samme elementene, men Lost er mye bedre

Edit: Ferdig med sesong 1 og jeg skal nok se sesong 2 når/viss den kommer
  

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Har utsatt å se "The Purge" lenge, men nå fant jeg ikke noe annet å se på, på Prime, "so why not.."

Dette er sykt, mye verre enn alle andre "til døden" filmer
Med en skala fra 1 til 10, hvor 10 er grusomt, så er The Purge på 10, Battle Royale på 6 og Hungers Game er 1
Ikke nødvendigvis bare på grunn av det som skjer i serien, men på grunn av at det skjer

For de som ikke vet hva handlingen er, så er det at 12 timer i året så kan man gjøre hva man vil
Drap, voldtekt, tortur etc. uten å bli straffet

Lenke til kommentar
Dubious skrev (3 timer siden):

I dag er det den 18. desember, for jeg har nettopp sett The Grand Tour Episode 2
Alle sider skriver at den skal komme den 18. og står på Prime at den kommer 18. så jeg har skrevet i kalenderen den 18.
 

Helt grei episode, ingenting å juble for egentlig, og ikke noe jeg kommer til å se flere ganger

Logget meg inn på prime nå og ble litt overrasket når jeg så at den lå ute allerede i dag.
Må dessverre jobbe litt først, men haster ikke veldig for meg. Regner med at det er god underholdning, men har ikke superhøye forhåpninger.

Endret av KalleKanin
Lenke til kommentar

grand tour/top gear ble etterhvert veldig dårlige. jeg ser på det fortsatt, men mest som tidsforbruk. 

Turene deres, og konkurransene deres om bil, båt, fly, buss var raskest, var bra. men ønsket om å få det så spektakulært og morsomt som mulig har gjort at de må skripte mye mer enn før, og da forsvinner det morsomme aspektet.

De burde gjort som "Long way around/down/up".

Sett sammen en reiserute, og følg dem på turen. Problemer, vitser etc som dukker opp naturlig er mye bedre enn de påtvungne pekene de gjør mot hverandre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Megaoctane skrev (11 timer siden):

hi ho silver!!!!
Utrolig at du nevnte det. Begynte på band of brothers selv for to dager siden. 
har også begynt å se Raised by Wolves på HBO

Band of Brothers er fantastisk.

Raised By Wolves fanget min interesse når jeg så den på HBO, men den fikk svært mange dårlige anmeldelser på imdb. Først og fremst at serien sviktet halvveis eller mot slutten. Håper ingen opplever det som en spoiler.

Virker den severdig eller? 

Vurderer heller starte med X-Files prosjektet mitt i kveld. :) 

Lenke til kommentar
2 hours ago, DukeRichelieu said:

Hvordan var Babylon Berlin egentlig?

Så vel halve første episode en stund tilbake, men ikke nok til at jeg ble slått i bakken. Men lyst å gi den en sjanse til ettersom det sannsynligvis er min type serie.

Helt greit, første sesong var flott, nr 2 var meeeh og seong 3 har jeg ikke orket å se en gang.

The Mandalorian overrasker seriøst og viser litt hva Star Wars egentlig kunne ha vær med riktig folk bak spakene.

Lenke til kommentar
b-real skrev (På 18.12.2020 den 21.47):

The Mandalorian overrasker seriøst og viser litt hva Star Wars egentlig kunne ha vær med riktig folk bak spakene.

Han ene som står bak lagd den første Iron Man filmen, og startet MCU. Han spiller "Happy" i MCU. 

 

Han andre lagde Clone Wars, den animerte star wars serien. Har også et godt forhold til Lucas og er kjempe fan. 

 

Anbefaler den varmt om du liker gammel SW, men ikke nødvendigvis mye av det nye. 

 

 

Ellers så ble jeg ferdig med the man in the high castle I dag, får tommel ned. Begynner sterkt, men blir bare tull. 

Endret av Heiti
Lenke til kommentar
Heiti skrev (3 minutter siden):

Ellers så ble jeg ferdig medthe man in the high castle I dag, får tommel ned. Begynner sterk men blir bare tull. 

Det matcher boka den er basert på ganske bra. Begynte aldri på serien etter å ha lest den. Forfatteren er fyren bak blant annet novellen som Blade Runner var basert på, men han er og blir en konsept-fyr i mitt hode. Har enda ikke lest en historie av ham som fenget utover de grunnleggende premissene.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...