Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ferdig med alt av serier i Stargate universet (Ikke sett filmene ennå, som en burde se mens man ser serien, men..)

Serien er gammel men setter dette i spoilers, just in case.. (Universe)

Spoiler

Universe sluttet i 2011 og de sa i serien at de ville bruke 3 år på å reise til neste galakse, men at om noe gikk galt så kunne det ta mye lengre tid, så da må de jo ha gått galt da..
Det går også an å starte opp serien igjen, om de får med noen av skuespillerne
Trenger ikke få med alle da de kan skrive inn i manuset at de døde på grunn av lite strøm
Til nød kan de ta livet av alle og starte på nytt, likte uansett bare Rush og Eli 
De kan også sende flere fra jorden til Destiny, da de har funnet en ny Icarus planet, og denne gangen sende folk som vil være der

 

Lenke til kommentar
DukeRichelieu skrev (30 minutter siden):

Har X-Files stått seg siden den kom ut? Noen som har sett i nyere tid? 

Synes huske det var noen på forumet som hadde sett den for ikke lenge siden, men orker ikke bla meg tilbake. :)

 

Tja, joda. Men jeg vil kanskje anbefale å finne en guide på nett som forteller deg hvilke episoder som er viktige for hovednarrativet. Tidvis en del mindre gode monster of the week-episoder som en fint kan hoppe over uten at en går glipp av noe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
afterall skrev (1 time siden):

Tja, joda. Men jeg vil kanskje anbefale å finne en guide på nett som forteller deg hvilke episoder som er viktige for hovednarrativet. Tidvis en del mindre gode monster of the week-episoder som en fint kan hoppe over uten at en går glipp av noe. 

Thanks.

Vet ikke om min OCD tillater å være selektive på episodene. Alt eller ingenting! :) 

Ambisiøst prosjekt å begynne på, men tror jeg skal prøve meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...