Gå til innhold

Tussi sin kattekull-tråd


Anbefalte innlegg

Tussi skrev (1 time siden):

Her ligger de og spiser og koser seg

20240329_122655.jpg

Så søte 😻😻😻😻😻🐶🥰 Jeg vil gjerne ha en, men da blir nok valpen min sjalu 🤣🤣🤣🐶🥰

Hun ser mye roligere ut nå enn på det bildet hvor hun var midt oppe i fødselen. Håper hun trives og blir en tryggere katt av oppholdet hos deg 🍀☘️😻😻😻😻😻😃🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tussi skrev (1 time siden):

Tusen takk 😊 jeg tenkte jeg kunne ha en tråd for å følge pusene gjennom de neste 12 ukene til de skal få nye hjem 😙 synes det er så koselig med kattunger, og det er så viktig at folk ser verdien av omplasseringspuser 🥰

Vi gleder oss til å følge pusene videre 😻😻😻🥰🥰🥰

Lenke til kommentar
Inspector skrev (4 timer siden):

Litt kaldt vann i blodet til alle som kommer med sine tåredryppende, nusselig historier og søte betraktninger:

Ikke glem at katter også trenger en tur til dyrlegen i ny og ne samt stell, pass og mat.
Katter har dessuten en lei tendens til å redusere småfuglbestanden i nærområdet.

Sist men ikke minst;  ikke glem sterilisering for å unngå et kattepiss-stinkende hjem hvor nabolagets hannkatter slåss eller uler hele døgnet. (skriver av erfaring…..)

 

Jada de skal til dyrlegen vi hadde 5 katter vi 4 døtre og en mor nå er det bare ene igjen av kullet  Frida født 23 Juli 2006 dette er innepuser alle mine puser er steriliserte gjordes når de var små mange katter ute på eiendommen som andre eier de slåss heldigvis ikke :D 😻😻

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 timer siden):

Ikke ennå nei hehe  :lol: ja mor hater lyder da må man ikke gjøre det ☹️ ja men de koser seg sikkert på badet

 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden):

Cassidy Tvillingene synes at de er så nydelige og søte.😻😻

 

Trippelure skrev (2 timer siden):

Så søte 😻😻😻😻😻🐶🥰 Jeg vil gjerne ha en, men da blir nok valpen min sjalu 🤣🤣🤣🐶🥰

Hun ser mye roligere ut nå enn på det bildet hvor hun var midt oppe i fødselen. Håper hun trives og blir en tryggere katt av oppholdet hos deg 🍀☘️😻😻😻😻😻😃🐶🥰

 

Maskinfører skrev (1 time siden):

Vi gleder oss til å følge pusene videre 😻😻😻🥰🥰🥰

 

Maskinfører skrev (18 minutter siden):

Jada de skal til dyrlegen vi hadde 5 katter vi 4 døtre og en mor nå er det bare ene igjen av kullet  Frida født 23 Juli 2006 dette er innepuser alle mine puser er steriliserte gjordes når de var små mange katter ute på eiendommen som andre eier de slåss heldigvis ikke :D 😻😻

Så koselig at dere har lyst til å følge tråden og pusene mine 😻 

Nå er jeg på jobb, så har jeg en uke fri, da må vi poste bilder og finne navn til alle pusene 🥲

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Tussi skrev (1 time siden):

 

 

 

 

Så koselig at dere har lyst til å følge tråden og pusene mine 😻 

Nå er jeg på jobb, så har jeg en uke fri, da må vi poste bilder og finne navn til alle pusene 🥲

Ja vi liker pusene vi 😻😻 ja det må vi kos deg på jobb selv om du sikkert skulle vært hjemme med de 😻😻😀😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Tussi skrev (16 timer siden):

 

 

 

 

Så koselig at dere har lyst til å følge tråden og pusene mine 😻 

Nå er jeg på jobb, så har jeg en uke fri, da må vi poste bilder og finne navn til alle pusene 🥲

Kjempekoselig med pusene 😻

Gleder meg til å være med å finne navn 🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Inspector skrev (2 timer siden):

Katter har tydeligvis blitt et substitutt for noe annet man ikke klarte å skaffe seg……

Det var jo ikke en hyggelig kommentar, ikke vet du noe om det heller...

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Tussi skrev (1 minutt siden):

Det var jo ikke en hyggelig kommentar, ikke vet du noe om det heller...

Nei, og innlegget er bare et tegn på at det er sine grunner til at enkelte foretrekker katter (eller dyr da) framfor mennesker.

Vil alltid være noen surmulere som skal ødelegge. Vi andre setter pris på en koselig tråd 😻

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...