Gå til innhold

Tussi sin kattekull-tråd


Anbefalte innlegg

Tussi skrev (Akkurat nå):

Haha. Kanskje jeg kan finne navn på T tiø

Ldem alle, det hadde jo vært fint. Tassen er også et fint guttenavn, Tusse er artig da 😁

Ja jeg er snill 😁 håper hun roer seg etterhvert 😉 jeg vil jo at hun skal ha det bra og at alt skal gå fint. Og at jeg slipper kutt, klor og antibiotika 😅

Ja hun gjør nok det 😀 ja alle vil at hun skal få det bra 😀😀 ja blir nok en del klor av ungene 😀 har du fler bilder ? 😻😻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Ja hun gjør nok det 😀 ja alle vil at hun skal få det bra 😀😀 ja blir nok en del klor av ungene 😀 har du fler bilder ? 😻😻

Ikke nå, skal ta noen imorgen 😁

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (8 timer siden):

@Tussi katteungefis er så  surt 🤮😻

Hahahaha ja det kommer etterhvert 😆 foreløpig er jeg redd for å fise der inne for mor hater lyder

Maskinfører skrev (5 timer siden):

Mon tro om ungene holder  @Tussi våken om natten ? 😻😻

Ikke enda, det kommer,.Men foreløpig er alle pusene på badet..m

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (15 timer siden):

Bør finne ett felles hjem til mor og barna koselig med en kattefamilie 😻😻😻😻

Litt kaldt vann i blodet til alle som kommer med sine tåredryppende, nusselig historier og søte betraktninger:

Ikke glem at katter også trenger en tur til dyrlegen i ny og ne samt stell, pass og mat.
Katter har dessuten en lei tendens til å redusere småfuglbestanden i nærområdet.

Sist men ikke minst;  ikke glem sterilisering for å unngå et kattepiss-stinkende hjem hvor nabolagets hannkatter slåss eller uler hele døgnet. (skriver av erfaring…..)

 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Inspector skrev (12 minutter siden):

Litt kaldt vann i blodet til alle som kommer med sine tåredryppende, nusselig historier og søte betraktninger:

Ikke glem at katter også trenger en tur til dyrlegen i ny og ne samt stell, pass og mat.
Katter har dessuten en lei tendens til å redusere småfuglbestanden i nærområdet.

Sist men ikke minst;  ikke glem sterilisering for å unngå et kattepiss-stinkende hjem hvor nabolagets hannkatter slåss eller uler hele døgnet. (skriver av erfaring…..)

 

Ja, våre katter skal alltid sterilisere. Det er et krav vi setter

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Yakamaru skrev (1 minutt siden):

Oh my god så søte! :D

Glad for at denne tråden eksisterer. Håper det kommer jevnlige oppdateringer om kattene, for noe slikt trenger vi. ^^

Tusen takk 😊 jeg tenkte jeg kunne ha en tråd for å følge pusene gjennom de neste 12 ukene til de skal få nye hjem 😙 synes det er så koselig med kattunger, og det er så viktig at folk ser verdien av omplasseringspuser 🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Tussi said:

Tusen takk 😊 jeg tenkte jeg kunne ha en tråd for å følge pusene gjennom de neste 12 ukene til de skal få nye hjem 😙 synes det er så koselig med kattunger, og det er så viktig at folk ser verdien av omplasseringspuser 🥰

Yush. Slike ting er meget velkommen og håper katteungene kommer til å få gode hjem når de blir større. :D

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Tussi skrev (2 timer siden):

Hahahaha ja det kommer etterhvert 😆 foreløpig er jeg redd for å fise der inne for mor hater lyder

Ikke enda, det kommer,.Men foreløpig er alle pusene på badet..m

Ikke ennå nei hehe  :lol: ja mor hater lyder da må man ikke gjøre det ☹️ ja men de koser seg sikkert på badet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...