Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Star Wars er Disneys svar på Marvel-filmene, det blir en film i året fremover. Er planlagt en Han Solo-prequel mellom episode 8 og 9.

Du vet at Disney eier Marvel også?

 

Okei, takk!

 

 

Så at Komplett hadde to interne BluRay-spillere, og ingen av dem så ut til å nevne noe om 4K, så trodde (håpet?) kanskje at det skulle gå uansett.. Min interne spiller ble jo kjøpt før 4K fantes på markedet..

 

hmm..

Du må nok gå til innkjøp av en uhd-blurayspiller, samt uhd-blurayfilmer. Eventuelt så kan du som tidligere nevnt gå for det dyreste netflixabonnementet.

Endret av BadFurDay
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk!

 

Ja, vurderte de uhd-filmene i butikken (kjøpte ingen, siden jeg ikke fant noen jeg ville se der og da). Men, var også usikker på om min vanlige bluray-spiller i PC-en kunne spille av, eller om det kun var software-relatert. Fant jo ingen alternativer blant de som passet i PC (på komplett, som det sto spesifikt at kunne spille av uhd), så da håpet jeg litt på at det ikke var selve spilleren det kom an på.. Men, det var det jo! :(

Lenke til kommentar

Er det ikke bedre å lage en spørreundersøkelse?

 

 

Du vet at Disney eier Marvel også?

 

Åpenbart ikke! Men, saken er uansett at Star Wars skal bli litt som Marvel.

Skal lage det, kommer tilbake her senere :)

Det jeg spør om her er bare for å lage undersøkelsesspørsmål. Men har fått mye svar i den andre tråden. Håper dere kan ta undersøkelsen når jeg kommer tilbake senere :)

Lenke til kommentar

Det er en serie (tror jeg?) som jeg så på NRK TV for kanskje et par års tid siden. Nå kom jeg på serien, og fikk veldig lyst til å se den igjen. Jeg husker ikke i detalj hva som skjedde de ulike episodene, men jeg husker kortfattet hva som var handlingen. Jeg tror at det var en mor og en sønn som bodde sammen i et hus som de hadde fått fra sosialkontoret. Både moren og sønnen oppførte seg "sjukt" for å si det mildt... Sønnen kjøpte masse rart på avbetaling, som han ikke hadde bruk for. Moren gikk og vimset rundt og gjorde mye rart, og stolte liksom på sønnen sin. Sønnen rotet det bare til hele tiden og det hele ble bare kaos. Jeg mener at de snakket svensk, så det er dermed en svensk serie. 

 

Er det noen som kan hjempe meg med å finne ut av hva denne serien heter? Jeg greier virkelig ikke å finne navnet på den :) Hadde vært så morsomt å finne den igjen og se den på nytt. Jeg lo så mye av den :D Takker! 

Lenke til kommentar

Halv pris på kino i dag.. Skal se Børning 2 nå klokken 1930. Tror jeg får klemt inn en film til som starter 2359, det står mellom Bone Tomahawk og Deepwater Horizon. Hvilken hadde dere sett? Selv heller jeg kanskje litt mot Bone Tomahawk, men Deepwater Horizon er bedre ratet på imdb :p

 

Bone Tomahawk er intet mindre enn et mesterverk, og en av tidenes aller beste western- OG horror-filmer. Fjorårets beste! Perfekt!

 

Hadde et gjennsyn med den tidligere denne uken og den satt enda bedre nå. Krem!

Endret av """
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...