Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett nye Ghostbusters og jeg ser ikke det store problemet. Humoren funka ikke for meg, men ellers er den underholdende nok. Kort oppsumert er det en helt middels film og milevis unna det verste noensinne, som enkelte tydeligvis mener det er. De som oppriktig mener man må hate damer om man misliker denne filmen er direkte tilbakestående. Filmen kunne vært mye bedre med et bedre manus, og det har ikke noe med damene å gjøre.

Lenke til kommentar

Donald Glover som en ung Lando? Greit for meg! 

 

Ift Kongens Nei: Synes det er en helt ok film med mye bra i seg (Haakon VII er kjempeflott og jeg liker også han som spiller det tyske sendebudet), og selv om jeg ikke er så veldig flink på gangen i handlingen disse aprildagene i 1940 slik at jeg ikke skal nitpicke på det historiske (annet enn at de vel ikke hadde gatelys på Midtskogen..), er det noe med filmen som er litt off. Klarer ikke helt å si hvorfor, for selv om jeg ble underholdt, synes jeg at den mangler noe.

Lenke til kommentar

Beklager litt off-topic.

 

Fikk ikke svar i en annen tråd jeg opprettet.

 

Men, har nå kjøpt meg 4K-TV. Hvordan spiller jeg av 4K-filmer? Er det bare å bruke BluRay-spilleren jeg har i PC-en? Eller trenger jeg en spesiell avspiller for 4K? (Jeg har ikke noen video enda, så får ikke testet..)

 

Takk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...