Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger hjelp til å finne tittel på en film. Jeg mener at handlinga var slik: Det var en mann, som var tidligere forbryter og hadde blitt satt i fengsel? Han begynte å jobbe for en statelig kontrollinstans/politiet, for å prøve å bryte seg ut av fengselet. Han var en proff til å bryte seg ut av fengsler, og han brøt seg dermed ut av de fleste fengslene han "ble satt i" etter noen uker/mnd. Det var derimot et fengsel som han kom i som han ikke greide å komme seg ut av på lang tid, men jeg mener at han greide det til slutt. Hva heter denne filmen? Jeg så glimt av den for noen år siden, husker lite av den, men mener å huske at den var bra. Hadde vært morsomt å finne tittelen på den, slik at jeg evnt. kunne se den igjen :) 

Lenke til kommentar

Så Star wars greia, og er usikker på hva jeg skal mene. Må nok se den en gang til.

Men (får si i spoiler for ikke å avløre):

 

Hvordan de hadde fått liv i Peter Cushing som Tarkin var overraskende. Er 100 % CGI etter

hva jeg ser. Men han hadde stemmen også.
Jeg kunne ikke se at det ikke var mennesket, virket helt naturlig. Sikkert noen som klarer se det da.

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Så Star wars greia, og er usikker på hva jeg skal mene. Må nok se den en gang til.

 

Men (får si i spoiler for ikke å avløre):

 

 

Hvordan de hadde fått liv i Peter Cushing som Tarkin var overraskende. Er 100 % CGI etter

hva jeg ser. Men han hadde stemmen også.

Jeg kunne ikke se at det ikke var mennesket, virket helt naturlig. Sikkert noen som klarer se det da.

 

 

synes den var et friskt pust, og kjente på den samme følelsen jeg fikk da jeg så A new hope :) samtidig minte Rogue One meg hvor ufattelig dårlig The Force Awaken var.. 

Lenke til kommentar

Trenger hjelp til å finne tittel på en film. Jeg mener at handlinga var slik: Det var en mann, som var tidligere forbryter og hadde blitt satt i fengsel? Han begynte å jobbe for en statelig kontrollinstans/politiet, for å prøve å bryte seg ut av fengselet. Han var en proff til å bryte seg ut av fengsler, og han brøt seg dermed ut av de fleste fengslene han "ble satt i" etter noen uker/mnd. Det var derimot et fengsel som han kom i som han ikke greide å komme seg ut av på lang tid, men jeg mener at han greide det til slutt. Hva heter denne filmen? Jeg så glimt av den for noen år siden, husker lite av den, men mener å huske at den var bra. Hadde vært morsomt å finne tittelen på den, slik at jeg evnt. kunne se den igjen :)

 

Escape Plan (2013) ?

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Jeg er en av de som digga The Force Awakenes, men Rogue One er faen meg på et helt annet nivå. Utrolig fet film på absolutt alle måter. Det er lenge siden jeg har hatt en like tilfredsstillende kinoopplevelse. Helt forbanna kanon fra start til slutt!

 

Godt å se at de valgte å spille såpass på Donnie Yens styrker. En av mine absolutt favoritter, men var litt skeptisk til hvordan de kom til å bruke han i den filmen her, men jeg synes de traff djevelsk godt. Dritfett!

Lenke til kommentar

Første akten til Rogue One var litt meh, men gud den tredje akten tok av. Det var en solid film da.

 

For første gang føltes ikke Star Wars ut som bare en saga om helter og makteliten. Denne gangen føltes det også ut som en krigsfilm. Jeg håper nesten vi får en til lignende film. Sikkert et eller annet slag i Star Wars-mytologien som kan brukes i en annen spinoff.

 

Så langt er jeg nesten bare gira på Han Solo-filmen fordi vi ser Donald Glover som Lando og Emila Clarke i forhåpentligvis en ok rolle i det minste på film.

Lenke til kommentar

Første akten til Rogue One var litt meh, men gud den tredje akten tok av. Det var en solid film da.

 

For første gang føltes ikke Star Wars ut som bare en saga om helter og makteliten. Denne gangen føltes det også ut som en krigsfilm. Jeg håper nesten vi får en til lignende film. Sikkert et eller annet slag i Star Wars-mytologien som kan brukes i en annen spinoff.

 

Så langt er jeg nesten bare gira på Han Solo-filmen fordi vi ser Donald Glover som Lando og Emila Clarke i forhåpentligvis en ok rolle i det minste på film.

 

Hadde håpt på Lionel Richie jeg da  :dribble:

Lenke til kommentar

Rogue One var uten tvil ett fyrverkeri av en film ja! Skuffet i hvert fall ikke for min del :) Om samtlige Star Wars story filmene holder ett slikt nivå er det bare å tvangsfore meg i årene som kommer. Veldig spent på Han Solo filmen og hva den måtte bringe. Er det håp om at Boba Fett stikker innom her mon tro? Ryktes jo at en egen film rundt dusørjegeren ikke er helt umulig det heller, hadde vært umåtelig "fett" å sett denne gjengen her i aksjon :wee:

 

star-wars-bounty-hunters-mondo-slice.jpg

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Så Star wars greia, og er usikker på hva jeg skal mene. Må nok se den en gang til.

 

Men (får si i spoiler for ikke å avløre):

 

 

Hvordan de hadde fått liv i Peter Cushing som Tarkin var overraskende. Er 100 % CGI etter

hva jeg ser. Men han hadde stemmen også.

Jeg kunne ikke se at det ikke var mennesket, virket helt naturlig. Sikkert noen som klarer se det da.

 

 

Hadde stemmen..? Ikkje i nærleiken. Ikkje litt.

Lenke til kommentar

 

Så Star wars greia, og er usikker på hva jeg skal mene. Må nok se den en gang til.

 

Men (får si i spoiler for ikke å avløre):

 

 

Hvordan de hadde fått liv i Peter Cushing som Tarkin var overraskende. Er 100 % CGI etter

hva jeg ser. Men han hadde stemmen også.

Jeg kunne ikke se at det ikke var mennesket, virket helt naturlig. Sikkert noen som klarer se det da.

 

 

synes den var et friskt pust, og kjente på den samme følelsen jeg fikk da jeg så A new hope :) samtidig minte Rogue One meg hvor ufattelig dårlig The Force Awaken var..

Ta det frå ein som såg Star Wars i 1977 (ja, på den tida heitte filmen Star Wars):

-Star Wars: 10/10

-Force Awakens: 8/10

-Rogue One: 5/10

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Jeg var blodfan av Star Wars når jeg vokste opp, men begynner å lure på om det var noe som hørte barndommen til. Synes fjorårets Force Awakens skuffet stort.

 

Så Rogue One i går og håpte denne skulle være bedre, noe jeg så absolutt synes den var, men synes fortsatt at det helt store mangler. Det blir veldig mye action og eksplosjoner lagt på en tynn historie. Var litt trøtt i går og slet med å holde meg våken på slutten, så mulig det la en demper på stemningen. ;) 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

 

 

Så Star wars greia, og er usikker på hva jeg skal mene. Må nok se den en gang til.

 

Men (får si i spoiler for ikke å avløre):

 

 

Hvordan de hadde fått liv i Peter Cushing som Tarkin var overraskende. Er 100 % CGI etter

hva jeg ser. Men han hadde stemmen også.

Jeg kunne ikke se at det ikke var mennesket, virket helt naturlig. Sikkert noen som klarer se det da.

 

 

synes den var et friskt pust, og kjente på den samme følelsen jeg fikk da jeg så A new hope :) samtidig minte Rogue One meg hvor ufattelig dårlig The Force Awaken var..

Ta det frå ein som såg Star Wars i 1977 (ja, på den tida heitte filmen Star Wars):

-Star Wars: 10/10

-Force Awakens: 8/10

-Rogue One: 5/10

 

kan du rangere de andre filmene også, er nysgjerrig på hva du gir: attack of the clones, the phantom menace

Endret av Slettet-8OkEXm
Lenke til kommentar

 

 

 

Så Star wars greia, og er usikker på hva jeg skal mene. Må nok se den en gang til.

 

Men (får si i spoiler for ikke å avløre):

 

 

Hvordan de hadde fått liv i Peter Cushing som Tarkin var overraskende. Er 100 % CGI etter

hva jeg ser. Men han hadde stemmen også.

Jeg kunne ikke se at det ikke var mennesket, virket helt naturlig. Sikkert noen som klarer se det da.

 

 

synes den var et friskt pust, og kjente på den samme følelsen jeg fikk da jeg så A new hope :) samtidig minte Rogue One meg hvor ufattelig dårlig The Force Awaken var..
Ta det frå ein som såg Star Wars i 1977 (ja, på den tida heitte filmen Star Wars):

-Star Wars: 10/10

-Force Awakens: 8/10

-Rogue One: 5/10

kan du rangere de andre filmene også, er nysgjerrig på hva du gir: attack of the clones, the phantom menace

Om ein gjev 1, 2, 3 eller 4/10 speler liten rolle, drittfilmar er dei uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...