Jump to content

Recommended Posts

Dagens beste spiller for Newcastle: mannen i gult!

At Ronaldo fikk gult i første skjønte jeg lite av, At Carr ikke fikk minst 2 gule og et rødt i denne kampen forstår jeg enda mindre av! Mange rare avblåsniger og slo altfor lett ned på holding å sene taklinger. La seg ikke på en linje og holdt den, var veldig ukonsekvent.

Men en god kamp av ManU, møtte en midtbane som gjorde det veldig vanskelig for Keane & co men vi rodde det i land. Absolutt fortjent seier!

Annonse
Dagens beste spiller for Newcastle: mannen i gult!

Kunne ikke vært mer enig!!!

Men vi vinner tross alt 2-0, etter dritbra jobbing av Rooney på 1-0 skåringa, og forarbeidet på 2-0 skåringen.... Jeg har ikke ord... Bynte nesten å grine.....

:w00t:

Etter det lille vi har sett i år så vil jeg si at det vil stå mellom ManU og Chelsea i år, tror verken Arsenal eller LFC har mulighet til å holde følge.

Blir ManU vist noe mer på TV for oss dødelige uten Canal+?

Viss du henviser til at TVNorge samkjørte med Canal +, så var det bare

eit stunt og vil ikkje skje igjen (?).

Men viss du absolutt ikkje vil gå glipp av kampene, sjekk ut dette forumet! ;)

Edited by Ed Hunter

Blir ManU vist noe mer på TV for oss dødelige uten Canal+?

Viss du henviser til at TVNorge samkjørte med Canal +, så var det bare

eit stunt og vil ikkje skje igjen (?).

Ikke glem CL da, siden United spiller samtidig med kun Arsenal er sjansen stor for at Tv3 viser United direkte.

Deilig! Så sjansen er ganske stor for at vi får se alle CL-kampene til ManU på tv3 da, selv om det blir slik tåpelig "valg" som det var ifjor..

I år vinner vi faktsisk CL :woot:

Man får krysse fingrene, og håpe. Det blir hardt, men når L.pool klarte det ifjor skal det gå an for United å klare d nå...

Må si meg enig med LarsP. Tror ikke vi vinner i år, men har håp om en semifinale. Inter ser ut til å kunne bli farlige(selv om de bare har spilt en ligakamp). Men har nå Barca som favoritt jeg da. Med Inter og oss selv som den store outsideren.