Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!

Anbefalte innlegg

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok med at vi får dem på facebook, twitter, instagram men nå også her?

Å stoppe spam er og har alltid vært en kontinuerlig jobb på forumet. Det er ikke noe nytt i seg selv at spam forekommer på forumet.

Men stort sett blir det fjernet med en gang slik at det ikke blir lagt særlig merke til og er ikke i nærheten av omfanget vi har sett nå.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Da fikk jeg min andre advarsel.  Hva driver dere med egentlig?

Og hvorfor stenger dere den siste tråden min?

Endret av keelling
Gjest Slettet+3124
Skrevet

Da fikk jeg min andre advarsel.  Hva driver dere med egentlig?

Og hvorfor stenger dere den siste tråden min?

Ta dette med advarselen din via epost: forum at diskusjon.no  Den vil ikke bli diskutert her inne uansett. 

Skrevet

Ta dette med advarselen din via epost: forum at diskusjon.no  Den vil ikke bli diskutert her inne uansett. 

Ingenting diskuteres her inne uansett.  Det saboteres!

God bedring..

Skrevet

Av helt åpenbare grunner diskuteres ikke enkeltsaker angående brukere i denne tråden. Det har vi egne kanaler for, som nevnt ovenfor. Det er der du bør henvende deg, eventuelt ta det via PM med vedkommende moderator som ga advarselen eller med administrator.

• 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...
Gjest Slettet+3165
Skrevet

Hvordan vil dere at spoilers blir rapportert (i disse GoT tider) ?
Er det noe brukere kan gjøre for unngå at dere selv må blir spoilet for å moderere innlegg? 

Skrevet

Hvordan vil dere at spoilers blir rapportert (i disse GoT tider) ?

Er det noe brukere kan gjøre for unngå at dere selv må blir spoilet for å moderere innlegg? 

Dere for bare rapportere innlegget på vanlig måte så for vi i mod teamet bare ta den kulen, eventuelt delegere GoT relaterte rapporter til moderatorer som har sett siste episode eller til de som ikke bryr seg om serien for å minimere spoilers for oss og :)  

Skrevet

Angående disse overskriftene, så redigerer jeg de jeg kommer over. Vil sette pris på at de blir rapportert.

Det er en av en rekke tilsynelatende svakheter i publiseringssystemet.

Gjest Slettet+45613274
Skrevet

post-215416-0-23219600-1555974000_thumb.png

Er det mulig å filtrere bort kun lekeplassen? Eneste jeg klarer er å måtte huke av alle, bortsett fra den, men listen er et uår lang.

Skrevet

temp.png

Er det mulig å filtrere bort kun lekeplassen? Eneste jeg klarer er å måtte huke av alle, bortsett fra den, men listen er et uår lang.

Hei! Metoden du beskriver er tungvint nok den eneste måten å gjøre det på. Neste forumversjon har bedre mulighet for filtrering av innhold.

/Øystein

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...