Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det er mulig, har heller ikke noe formening om at det er ønskelig, men selv vanlige brukere kan med 1 minuts jobb finne ut alle nick ved å sjekke de tidligere innleggene dine, selv om navnehistorikken er borte.

Det er altså ganske ubrukelig sånn sett...

Nja. Dette har jo forumet endret på. Anonymiserte brukere blir jo nå også anonymisert i quotes, i motsetning til tidligere.
Lenke til kommentar

Vi ser sjeldent et behov for tilbakemelding på endringer av emnetittel. Dette fritar ikke handlingen fra klager, kommentarer eller ønske om tilbakemelding, det er bare sjeldent at vi endrer emnetittel til noe som er objektivt verre enn det den allerede var.

 

Din gamle emnetittel var "svart humor" om jeg ikke husker feil, noe som jeg selv anser som en meget svak emnetittel. Om du mener kontekst eller emnetittel nå er feil så har du lov til å endre den videre i dialog med oss, så lenge den oppfyller kravene vi stiller, deriblant at den må være beskrivende.

Lenke til kommentar

Vi ser sjeldent et behov for tilbakemelding på endringer av emnetittel. Dette fritar ikke handlingen fra klager, kommentarer eller ønske om tilbakemelding, det er bare sjeldent at vi endrer emnetittel til noe som er objektivt verre enn det den allerede var.

 

Din gamle emnetittel var "svart humor" om jeg ikke husker feil, noe som jeg selv anser som en meget svak emnetittel. Om du mener kontekst eller emnetittel nå er feil så har du lov til å endre den videre i dialog med oss, så lenge den oppfyller kravene vi stiller, deriblant at den må være beskrivende.

Jeg er den som ønsker tibake svar på hva som har skjedd med et tråd/sitat. Jeg kan garantere at jeg ikke er alene med dette. I tillegg har dette blitt tatt opp før også. Enten bli flinkere å gi tilbake svar eller ordne en automatisk svarer.

Lenke til kommentar

Burde det ikkje være litt unødvendig at mod/admin poster ein tilbakemeldingspost? Særleg i trådar med få innlegg så er det dumt å øydelegge flyten med eit tilsvar som kun informerer om at tittelen er justert.

Så dersom det skal gis tilbakemelding på slike ting så er det vell bedre at mod/admin redigerer og legger til ein kommentar i trådstarters fyrsteinnlegg, og ikkje som ein eigen kommentar?

Lenke til kommentar

Burde det ikkje være litt unødvendig at mod/admin poster ein tilbakemeldingspost? Særleg i trådar med få innlegg så er det dumt å øydelegge flyten med eit tilsvar som kun informerer om at tittelen er justert.

Så dersom det skal gis tilbakemelding på slike ting så er det vell bedre at mod/admin redigerer og legger til ein kommentar i trådstarters fyrsteinnlegg, og ikkje som ein eigen kommentar?

Hei,

 

Dersom våre moderatorer og veiledere ser seg nødt til å gi beskjed om at tittel er justert, ønsker vi at dette skal gjøres via personlig melding. Da hindrer man at flyten i tråden blir ødelagt. Veiledere har heller ikke mulighet til å redigere innlegg, noe vi uansett forsøker å unngå. 

Lenke til kommentar

Burde det ikkje være litt unødvendig at mod/admin poster ein tilbakemeldingspost? Særleg i trådar med få innlegg så er det dumt å øydelegge flyten med eit tilsvar som kun informerer om at tittelen er justert.

Så dersom det skal gis tilbakemelding på slike ting så er det vell bedre at mod/admin redigerer og legger til ein kommentar i trådstarters fyrsteinnlegg, og ikkje som ein eigen kommentar?

Det går liksom ann å gi en tilbakemelding via PM. Er enig i at det kan ødelegge hvis det postes i en tråd. Nei, jeg ser ikke det unødvendig, å gi tilbakemelding er for å bli bedre og lar seg lære av feilene sine. Hvis det fjernes, hvordan kan da vi/nye medlemere lære? :huh:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Jeg har ikke nevnt at du ikke har tålmodighet.

 

Du gjør feil, eller poster innhold som ikke er kvalitetssikret, moderatorene rydder deretter opp for deg. Du følger opp med å klage om at du ikke får beskjed om disse endringene. Hvorfor skulle en moderator noen gang endre en trådtittel? Svaret er opplagt; den var ikke beskrivende nok, eller var utenfor reglene.

På bakgrunn av det burde det være rimelig enkelt for deg å forstå hva du gjorde galt, og hvordan du kan unngå å gjøre samme feilen i senere tid.

 

Husk at mods bruker fritiden sin på å rydde opp etter deg og andre. En liten takk i deres retning setter de sikkert pris på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har ikke nevnt at du ikke har tålmodighet.

 

Du gjør feil, eller poster innhold som ikke er kvalitetssikret, moderatorene rydder deretter opp for deg. Du følger opp med å klage om at du ikke får beskjed om disse endringene. Hvorfor skulle en moderator noen gang endre en trådtittel? Svaret er opplagt; den var ikke beskrivende nok, eller var utenfor reglene.

På bakgrunn av det burde det være rimelig enkelt for deg å forstå hva du gjorde galt, og hvordan du kan unngå å gjøre samme feilen i senere tid.

 

Husk at mods bruker fritiden sin på å rydde opp etter deg og andre. En liten takk i deres retning setter de sikkert pris på.

Måten du skrev det på, så oppfattet jeg det.

Okei, jeg mener at det er viktig i å gi tilbakemelding uansett, både til og fra, hvis det er noen som ikke forstår den tanke gangen du påpeker.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar

Vi ser sjeldent et behov for tilbakemelding på endringer av emnetittel. Dette fritar ikke handlingen fra klager, kommentarer eller ønske om tilbakemelding, det er bare sjeldent at vi endrer emnetittel til noe som er objektivt verre enn det den allerede var.

 

Din gamle emnetittel var "svart humor" om jeg ikke husker feil, noe som jeg selv anser som en meget svak emnetittel. Om du mener kontekst eller emnetittel nå er feil så har du lov til å endre den videre i dialog med oss, så lenge den oppfyller kravene vi stiller, deriblant at den må være beskrivende.

 

Hva med å gå tilbake til den tidligere ordningen der dere la ut et innlegg om at enetittelen ikke var noen god emnetittel osv?

Lenke til kommentar

Vi har ikke endret noen ordning. Det kan hende vi hadde noen på teamet som var mer flittige med å legge igjen moderatormelding før.

 

Generelt sett så oppfatter jeg moderatormelding i tråden som støy, da det er unødvendig å annonsere til alle at emnetittel har endret seg, samt at det omrokerer på vår kronologiske rangering. Det er foretrukket å gi slike beskjeder via PM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...