Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er greia med en advarsel der man må bekrefte at man har forstått advarselen før man kan gjøre noe annet? Hva om man ikke forstår advarselen? Hvor trykker man for å få en forklaring utover teksten i advarsel?

 

Og hvor finner man advarselen forresten?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Det er for å vite at advarselen er mottatt, ikke nødvendigvis at du forstår den. Om du trenger utdypelse, har klager eller kommentarer så kan du sende en epost til [email protected], lage tråd her, eller ta kontakt med en administrator.

 

Dine advarselpoeng skal stå under profilbildet ditt, eller inne på profilen din.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Hva betyr 1 advarselpoeng? 3 strikes and you're out eller er det mer som prikker på lappen?

I  gamledager hadde vi den fremgangsmåten at det var 10% per advarsel og når du nådde 100% var det kroken på døra.

Nå har vi bare advarselspoeng uten noen øvre grense og poengene utløper etter 6mnd.

Hvor mange poeng man får har egentlig ingenting å si i praksis, det er mer en muntlig advarsel i første omgang. Hvis man begynner å bli utestengt så pleier vi ofte å gi 1 dag først, deretter 7 dager og så permanent. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Jeg lurer generelt på: Svar som blir slettet pågrunn av f.eks en som klager over "mine" skrivefeil, og dette dominerer svaret. Men vedkommene også svarer en liten del om temaet i tråden.

Vil da den som blir svart kunne lese det sletta svaret, og dermed få med seg den delen som er ett rellevant svar for tråden?

Lenke til kommentar

Jeg lurer generelt på: Svar som blir slettet pågrunn av f.eks en som klager over "mine" skrivefeil, og dette dominerer svaret. Men vedkommene også svarer en liten del om temaet i tråden.

Vil da den som blir svart kunne lese det sletta svaret, og dermed få med seg den delen som er ett rellevant svar for tråden?

Nei. Det er bare moderatorer og administratorer som har mulighet til å se innlegg som er fjernet.

 

Vi forsøker så langt det er mulig å ikke redigere innlegg. Det er brukerens ansvar å påse at innlegget i sin helhet følger retningslinjene. Det kan også være problematisk å redigere innlegg, siden det kan medføre at meningsinnholdet blir endret.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Er det noe galt med forumet? I dag ser jeg at et innlegg jeg skrev i tråden "Denne ekstreme varmen" er klokket inn 09:12 men dette er utenfor mine pauser på jobb, jeg er bombesikker på alt jeg skrev det rett etter klokken 10 i dag.

Har du sjekket hvilken tidssone du har i dine innstillinger?

Trykk på brukernavnet ditt oppe til høyre > Kontrollpanel.

 

Sjekk om du har disse innstillingene, eller noe annet:

Screenshot_2.png

 

Ditt innlegg i tråden "Denne ekstreme varmen" er i hvert fall postet kl 10:12.

Screenshot_3.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...