Gå til innhold

Hva ønsker du å si til moderatorene og veilederne? Les 1. post!


Anbefalte innlegg

Har erfart strenge regler for hva som kan bli slettet, etter det er postet, hvilket jeg syns er ubehagelig. Å angre på noe en har skrevet for noen år siden, og så ikke få lov til å slette det for da kan man bli kastet ut, er veldig synd. Her syns jeg mods kunne vært litt flinkere til å ta hensyn til individet.

 

Ellers er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi er beleilige med å slette innhold med personlig informasjon, men vi prøver å unngå sletting fordi det ikke bare er trådstarter som har eierskap til en tråd eller konteksten i debatten.

 

Det er lurt å minne seg selv på at de færreste bryr seg. Jeg har vært her på forumet i 10 år, så du kan bare anta hvor flau jeg er over noen av mine tidligere innlegg.

Lenke til kommentar

Er det faktisk noen som bryr seg om gamle innlegg? Finnes det folk som blar igjennom andres poster for å finne noe rart? I så fall synes jeg det er merkelig.

 

Men for å understreke det Gavekort skriver - vi er veldig behjelpelige med å slette/redigere/anonymisere gamle poster som inneholder personlig informasjon.  Send oss en PM eller lag en tråd her https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=594 (kun administratorer har tilgang til å lese der) og så fikser vi resten.

Lenke til kommentar

 

Vi ser sjeldent et behov for tilbakemelding på endringer av emnetittel. Dette fritar ikke handlingen fra klager, kommentarer eller ønske om tilbakemelding, det er bare sjeldent at vi endrer emnetittel til noe som er objektivt verre enn det den allerede var.

 

Din gamle emnetittel var "svart humor" om jeg ikke husker feil, noe som jeg selv anser som en meget svak emnetittel. Om du mener kontekst eller emnetittel nå er feil så har du lov til å endre den videre i dialog med oss, så lenge den oppfyller kravene vi stiller, deriblant at den må være beskrivende.

 

Hva med å gå tilbake til den tidligere ordningen der dere la ut et innlegg om at enetittelen ikke var noen god emnetittel osv?

 

 

Tja? Nja?

 

En del av brukere ga rett slett F.. i å redigere sine topicer så vi overtok mye av den jobben. Jeg selv har redigert minst ørten hundre topicer for å få til bedre kvalitet i forumet så. Tipper det samme har de andre her i huset gjort også..

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Har erfart strenge regler for hva som kan bli slettet, etter det er postet, hvilket jeg syns er ubehagelig. Å angre på noe en har skrevet for noen år siden, og så ikke få lov til å slette det for da kan man bli kastet ut, er veldig synd. Her syns jeg mods kunne vært litt flinkere til å ta hensyn til individet.

 

Ellers er jeg fornøyd :)

 

Heh!

 

Vi er ikke strenge, alt ordner seg for snille gutter og jenter.

 

Men seriøst, vi vil hjelpe til med det meste. Bare ta kontakt med oss. Gamle uønskede poster kan fort bli anonyme osv ;) Og ingen blir kastet ut for det..

 

:)

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

 

Det finnes definitivt, det har jeg masse personlig erfaring med.

Jeg forstår. Er det da motdebattanter som går igjennom gamle innlegg for å finne noe, eller er det kjentfolk som har funnet profilen din og deretter gått igjennom dine innlegg?

 

Begge delene.

 

Det sagt, setter jeg pris på historikken. Sår nok mye rart blant mine snart 30.000 innlegg (pluss 7000 til i OT-baren/sosialt, om de ikke nå har begynt å telle med i postcounten) som jeg ikke nødvendigvis står 100% for i dag, men ingenting så ille at jeg bryr meg nevneverdig om folk graver i det. Jeg sjekker gjerne hva trådstarter i en ny tråd har skrevet tidligere, når jeg vurderer om jeg skal gidde å bidra til diskusjonen. Jeg liker å kunne gjøre det.

 

Poenget var bare å understreke at jada, finnes mange folk som bryr seg om hva som står i gamle poster. Jeg skjønner hvorfor noen ønsker å slette det.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

For tiden er det forferdelig store problemer med å logge seg inn. De siste gangene har jeg måttet prøve to eller tre ganger fordi det ikke går an å skrive passordet. Bokstavene kommer ikke fram når du trykker på tastaturet og som regel må jeg trykke på "Logg inn" for så å få beskjed om at jeg ikke har skrevet epos eller passord, men så pleier det å gå med en gang. Men nå i stad måtte jeg prøve tre ganger.

 

Andre som merker noe til dette?

Endret av After Dark
Lenke til kommentar

Er det faktisk noen som bryr seg om gamle innlegg? Finnes det folk som blar igjennom andres poster for å finne noe rart? I så fall synes jeg det er merkelig.

 

Men for å understreke det Gavekort skriver - vi er veldig behjelpelige med å slette/redigere/anonymisere gamle poster som inneholder personlig informasjon.  Send oss en PM eller lag en tråd her https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=594 (kun administratorer har tilgang til å lese der) og så fikser vi resten.

Ja, dessverre har jeg erfart nettopp dette for noen år siden da jeg var psykisk syk, og brukte et annet forum som "psykolog" for å få ut alle tankene mine. Hadde da familiemedlemmer som begynte å lese alt jeg la ut og brukte det mot meg. Så joda, det skjer det. Jeg spurte om å slettet et spesifikt innlegg her inne, men det fikk jeg ikke medhold på. Har fortsatt lyst til å få det slettet, men orker ikke å krangle på det.

Lenke til kommentar

Vi er beleilige med å slette innhold med personlig informasjon, men vi prøver å unngå sletting fordi det ikke bare er trådstarter som har eierskap til en tråd eller konteksten i debatten.

 

Det er lurt å minne seg selv på at de færreste bryr seg. Jeg har vært her på forumet i 10 år, så du kan bare anta hvor flau jeg er over noen av mine tidligere innlegg.

Kunne det heller være en idè å snu litt på dette med eierskap? Hva om en så det heller slik:

Trådstarter eier tråden, og dersom en ønsker å kommentere, så må man ta til høyde for at kommentaren kan bli slettet, dersom trådstarter ikke lenger ønsker at tråden skal være der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...