Tussi Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden (endret) ^fmj skrev (42 minutter siden): Vi har vært det klart beste laget, det håper jeg de husker. Tror dessverre at det kommer et engelsk mål på en kontring. Ja. Jeg vil si at taper vi denne kampen har vi tapt med verdigheten intakt! Endret 1 time siden av Tussi 1
Zork Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Kjører jo over England nå - får bare håpe det gir resultat også.
Hell Toupée Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Trenger ikke å gjøre dete sååå spennende, Nyland.
^fmj Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Zork skrev (5 minutter siden): Kjører jo over England nå - får bare håpe det gir resultat også. Det blir veldig nesten.
^fmj Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hvem har mest igjen i ekstraomganger, Ødegaard og Berg må ha best kondis av samtlige.
Zork Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg orker bare ikke at vi skal tape dette etter et mål som ble fullstendig meningsløst annulert.
REALITET Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Norge taper dette med alle disse feilene de har gjort i det siste. Blir det straffekonk, aå taper Norge hvertfall.
^fmj Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Zork skrev (1 minutt siden): Jeg orker bare ikke at vi skal tape dette etter et mål som ble fullstendig meningsløst annulert. Denne vant vi, uansett hva som skjer. 2
Baranladion Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Zork skrev (27 minutter siden): I så fall burde det vel blitt blåst lenge før scoringen? Er derfor man har VAR, for å fange opp de tingene dommeren ikke ser. Når det først velges å se på de situasjonen så har ikke dommeren noe annet valg, det er en ren dytt med 2 strake armer, selvom England spilleren overspiller 1
King Tony Craig Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden REALITET skrev (1 minutt siden): Blir det straffekonk, aå taper Norge hvertfall. Og du er helt sikker på det fordi...? 1
barezell Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Baranladion skrev (3 minutter siden): Er derfor man har VAR, for å fange opp de tingene dommeren ikke ser. Når det først velges å se på de situasjonen så har ikke dommeren noe annet valg, det er en ren dytt med 2 strake armer, selvom England spilleren overspiller Enig med du. Imo helt ok å ta den dytten, helt ok å la være og 😂
Zork Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 1 minute ago, Baranladion said: Er derfor man har VAR, for å fange opp de tingene dommeren ikke ser. Når det først velges å se på de situasjonen så har ikke dommeren noe annet valg, det er en ren dytt med 2 strake armer, selvom England spilleren overspiller Her må vi være enige om å være uenige. Jeg synes ikke vi har VAR for å kunne gå tilbake så langt man måtte ønske for å finne en eller anne forseelse som skjedde lenge før målet for så å si at det var grunn til å annulere et mål. Og vi kan være enige i at England-spilleren overspiller - det bør jo VAR også få med seg. 1
King Tony Craig Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Den hadde Petter Holmen Nilssen på Brumunddal tatt.
barezell Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Dig deep gutta! Kan angre på at vi utnytter sjansene godt nok 😵💫
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå