Gå til innhold

Norge i VM 2026

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er skandale. Jeg kan akseptere de elendige rugbybanene. Jeg kan akseptere at dømmingen noen ganger ikke er på nett. 

Men dette er en åpenbar skandale. VM sin siste sjarmør er ute. 

Jeg kunne fint akseptert et tap mot England. De er et bedre fotballlag. Men måten det skjer på er bare trist. Et wire-mål, som aldri burde blitt godkjent, og en latterlig annulering. 

Nyland gikk fra helt til syndebukk. En god keeper hadde selvsagt slått den ballen til venstre. 

• Liker 3
Skrevet
REALITET skrev (1 minutt siden):

Morsomt å se folk klager på var/dommere. Hadde det vært motsatt, så hadde man vært musestille.

Mener du at de norske spillerne skulle ha klaget på vegne av England?

• Liker 2
Skrevet (endret)
REALITET skrev (2 minutter siden):

Morsomt å se folk klager på var/dommere. Hadde det vært motsatt, så hadde man vært musestille. Typisk haha

Hadde det blitt VAR på målet, om det var motsatt? Sannsynligvis ikke... 

Helt krise dømming. 

Endret av HeHauken
  • Liker 3
Skrevet (endret)
HeHauken skrev (4 minutter siden):

VM sin siste sjarmør er ute.

Ikke riktig enda. Forhåpentligvis tar Sveits rotta på Argentina. Jeg levner de ikke store sjanser, men lov å håpe.

Sveitserne har den vakreste nasjonalsangen av alle landene som har deltatt, også.

Endret av King Tony Craig
  • Liker 1
Skrevet (endret)
HeHauken skrev (3 minutter siden):

Hadde det blitt VAR på målet, om det var motsatt. Sannsynligvis ikke. 

Helt krise dømming. 

Jo. Det ser man gang på gang når var/dommer avgjørelse går for deres fordel. Da er det inge som klager. Da er alt innenfor. 

Vil man at ting skal være rettferdig, så må man også protester imot seg selv også..  det er da man kan begynne å gnåle om VAR/DÅRLIG dømmekraft 

Endret av REALITET
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
HeHauken skrev (2 minutter siden):

Dette er skandale. Jeg kan akseptere de elendige rugbybanene. Jeg kan akseptere at dømmingen noen ganger ikke er på nett. 

Men dette er en åpenbar skandale. VM sin siste sjarmør er ute. 

Jeg kunne fint akseptert et tap mot England. De er et bedre fotballlag. Men måten det skjer på er bare trist. Et wire-mål, som aldri burde blitt godkjent, og en latterlig annulering. 

Nyland gikk fra helt til syndebukk. En god keeper hadde selvsagt slått den ballen til venstre. 

Helt enig. Jeg var forberedt på tap i dag og kunne helt fint ha akseptert det dersom det ikke skyldtes 1) spillere som ikke møter opp og 2) dommerabber som avgjør kampen. Vi fikk 1 av 2 - da er det ekstra surt.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Alsaker legger seg på rygg og overbeviser publikum om å ta den i asle på FIFA'S vegne 👍 Vi scoret, det passet ikke narrativet, vipps med litt VAR magi gjorde vi det ikke likevel. Det er VAR's jobb å søke for at bermen fra Nord ikke gikk videre. Takk Alsaker takk Schau det er dette  dere ba om!!

Endret av Protoman
  • Liker 4
Skrevet

Synes Nyland gjorde en kjempekamp jeg. Et fantastisk lag, et fantastisk mesterskap, og en utrolig siste kamp der engelskmennene fikk kamp til siste minutt. De har grunn til å være stolte, både trenere og spillere🇧🇻🇧🇻🇧🇻🇧🇻❤️❤️❤️❤️🇧🇻🇧🇻🇧🇻🇧🇻

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Så var det slutt, men vi går ut med flagget til topps. Laget skal være stolt av det de har levert gjennom kvaliken og sluttspillet. Ikke i min villeste fantasi hadde jeg trodd vi skulle dominere og vinne mot Brasil, og spille jevnt med England i en kvartfinale. All ære til gutta. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)
King Tony Craig skrev (5 minutter siden):

Ikke riktig enda. Forhåpentligvis tar Sveits rotta på Argentina. Jeg levner de ikke store sjanser, men lov å håpe.

Sveitserne har den vakreste nasjonalsangen av alle lagene som har deltatt, også.

Nja... Sveits spiller dørgande kjedelig fotball - og ingen bryr seg. 

Folk brydde seg om Norge. Vårt lille land, som dessverre ikke har så mye mer enn idrett å være stolt av om dagen. Det er liksom det og Oljefondet. 

Men summa summarum er dette jo mer enn godkjent. Nå føles det drit. Vi rykket ut på et kjedelig vis. Men vi kom tross alt til en kvartfinale i VM. 

Endret av HeHauken
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Protoman skrev (5 minutter siden):

Alsaker legger seg på rygg og overbeviser publikum om å ta den i asle på FIFA'S vegne 👍 Vi scoret, det passet ikke narrativet, vipps med litt VAR magi gjorde vi det ikke likevel. Det er VAR's jobb å søke for at bermen fra Nord ikke gikk videre. Takk Alsaker takk Schau det er dette  dere ba om!!

Slutt å grin. Jesus..

• Liker 2
Skrevet
1 minute ago, REALITET said:

Slutt å grin. Jesus..

Det er slike som deg FIF...fotballen trenger. Fint for deg om du driter faen i en ren sport 👍 

• Liker 4
Skrevet
REALITET skrev (Akkurat nå):

Eksperter? De er som kommentarfeltet eller de som blir jaktet på for å kommentere i en nyhetsartikkel

"– Absurd avgjørelse å annullere Norges andre mål fordi Haaland dyttet Anderson i forkant av en scoring der den engelske midtbanespilleren uansett ikke ville hatt noen innvirkning på selve avslutningen. Nok en gang favoriserer Fifas VAR den største nasjonen, skriver den profilerte journalisten Duncan Castles på X."

Det stod også om at BBC studio og Wayne Rooney var helt uenige i avgjørelsen, men det er visst tatt ut igjen.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Protoman skrev (2 minutter siden):

Det er slike som deg FIF...fotballen trenger. Fint for deg om du driter faen i en ren sport 👍 

Hadde det vært motsatt, så hadde du nok ikke sagt det samme. Da hadde du nok jublet for at det laget du holdt med.

Tviler på at du ville ha protestert om laget ditt hadde vunnet.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...