Lemongrass Skrevet lørdag kl 23:15 Skrevet lørdag kl 23:15 Denne skulle vi egentlig ha vunnet 2-1 etter 90. Målet skulle ikke vært annulert. Vi kan gå ut med hodet hevet 4 2
REALITET Skrevet lørdag kl 23:16 Skrevet lørdag kl 23:16 King Tony Craig skrev (11 minutter siden): Og du er helt sikker på det fordi...? Ja? Bare se åå spillerene.. lol
DukeNukem3d Skrevet lørdag kl 23:17 Skrevet lørdag kl 23:17 Jeg fatter ikke at folk kan være anglofile
Lemongrass Skrevet lørdag kl 23:17 Skrevet lørdag kl 23:17 Skandaledommer. Helt utrolig hvordan de ødelegger alt for oss
King Tony Craig Skrevet lørdag kl 23:18 Skrevet lørdag kl 23:18 REALITET skrev (Akkurat nå): Ja? Bare se åå spillerene.. lol lol til deg og.
Zork Skrevet lørdag kl 23:18 Skrevet lørdag kl 23:18 Blir det straffe så er det fullstendig korrupsjon. Han setter ut foten og søker straffe. 1 1
Wheeljack Skrevet lørdag kl 23:19 Skrevet lørdag kl 23:19 FIkk tilbake bittelitt tillit til systemet der, men fortsatt ikke greit.
barezell Skrevet lørdag kl 23:20 Skrevet lørdag kl 23:20 Riktig dømt der og tråkker inn som bare det.
Dagner Skrevet lørdag kl 23:20 Skrevet lørdag kl 23:20 Flott. Hadde dommer gjort jobben sin til å begynne med hadde Norge allerede vært i semifinale 3
REALITET Skrevet lørdag kl 23:21 Skrevet lørdag kl 23:21 King Tony Craig skrev (1 minutt siden): lol til deg og. Takk. Jeg er realistisk bare. Bare se på Håland. Står der å fisker. Godt jobbet!
Baranladion Skrevet lørdag kl 23:27 Skrevet lørdag kl 23:27 (endret) Zork skrev (18 minutter siden): Her må vi være enige om å være uenige. Jeg synes ikke vi har VAR for å kunne gå tilbake så langt man måtte ønske for å finne en eller anne forseelse som skjedde lenge før målet for så å si at det var grunn til å annulere et mål. Og vi kan være enige i at England-spilleren overspiller - det bør jo VAR også få med seg. Jeg er egentlig enig med deg, jeg vil ikke ha VAR, alt ser ille ut i slow Motion. Når det er sagt så ville jo England fått straffe dersom man ikke hadde hatt VAR. Dyttinga til Haaland er soleklar, enda klarere enn det som fikk målet til Egypt annullert, så når først VAR går inn der så blir det riktig å annullere Endret lørdag kl 23:27 av Baranladion 1
DukeNukem3d Skrevet lørdag kl 23:31 Skrevet lørdag kl 23:31 England har filmet seg til MYE denne kampen. 3 2
Dagner Skrevet lørdag kl 23:31 Skrevet lørdag kl 23:31 Håper Turpin ser reprisen av dette her, latterlig dårlig
REALITET Skrevet lørdag kl 23:39 Skrevet lørdag kl 23:39 Godt Håland ble byttet ut. Sto jo bare der å så på. Lol
Zork Skrevet lørdag kl 23:39 Skrevet lørdag kl 23:39 Verste er at England sannsynligvis er stolte over å vinne på denne måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå