Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Delvis skrev (1 time siden):

Altså tilsammen 4 røntgen-bilder på samme sted ila en uke. Kan vel være skadelig det. 
Prøver å unngå tannlege mest mulig pga den forbaskede røntgenen de alltid må ta. 

En standard røntgen bilde av kjeften gir omtrent like mye stråling som standard bakgrunnsstråling, en blir utsatt for mye mer stråling av å være i sola. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Delvis skrev (23 minutter siden):

Har hørt sånt før, men tror ikke helt på det.

Nei hvorfor skulle man tro på de som har faglig kunnskap om dette.. 🙄 I forhold til stråling og risiko så er normal røntgen som tas av kroppsdeler, tenner osv så lav at det er ikke verdt å sette opp på en liste over risiko.

Her kan du utdanne deg om emnet:

https://www.lommelegen.no/undersøkelser/artikkel/er-ct-farlig/77424720#:~:text=Hvor mye stråling er farlig%3F&text=Grensen for personer som jobber,at dette skulle være skadelig.

Endret av Retroman
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 3
Lenke til kommentar

Folk som ikke rydder opp etter seg på jobb, dog har vel nevnt detta før? Husker ikke. Tomme paller som ikke er rydda bort, paller som er spretta opp litt forran for så å ta en vare, avdelingspaller som ikke er ordna opp i overhode, halvtomme kaffekopper som står rundt omkring. Det er rett og slett ekkelt å finne slike kopper ståendes rundt, og folk gidder faen meg ikke å bare ta litt vann i stedet.

Hadde mye problemer med bananfluer i sommer fordi folk ga faen. Burde ikke trenge et voksent menneske å fortelle et anna voksent menneske å rydde opp etter seg. Jeg er ikke faren din, og var jeg sjefen/avdelingsledern ville du bokstavelig talt blitt snakka til om ikke direkte kjefta på og bedt om å skjerpe deg, du er ikke hjemme hos morra di.

Endret av Yakamaru
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fy faen i helvete hvor vondt det i tanna ikveld. Kjente ikke veldig mye idag, det kom og gikk litt. Så inntok jeg et større måltid tidligere på kvelden og da kom det og beit skikkelig i ganske lang tid.

Kjennes ut som jeg har fått dette: irreversibel pulpitt .Men hvorfor ser dem ikke noe på røntgen da?? 😞 😕

https://tanntunet.no/behandlinger/rotfyllinger/betennelse-i-nerven/

Please gi meg en tannlegestol og den tjukke overdimensjonerte bedøvelsesnåla jeg fryktet som liten gutt. Dem kan godt bare rive ut hele den jævla tanna for min del, bare få slutt på det. Pff 💀☠️🙏

Endret av DukeNukem3d
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar

Dette var den siste dråpen for min del, jeg har null tillit til norske politikere lenger.

 

https://www.finansavisen.no/politikk/2023/11/24/8063189/rorleggerens-planlagte-ran

Kort oppsummert.

Det som er klart urovekkende, er at politikere, på Stortinget, og nå i Oslo kommune, utnytter etterlønns- og permisjonsregler. Det er flere titalls saker på Stortinget.

Som kommer på toppen av falske reiseregninger, uhjemlet bruk av pendlerboliger og falske leiekontrakter.

Raymond Johansens etterlønn ble presset igjennom som en hastesak. Uten offentlighet.

Lenke til kommentar
Duriello skrev (På 25.11.2023 den 6:52 AM):

Føler med dere som har tannpine ❤️

Der var faenskapet rotfylt. Fy faen det var godt, spesielt å våkne dagen etterpå og det man kjenner etter bedøvelsen har gått ut er så og si over.

Alt inni tanna var dødt, eller no. Jævligste jeg har kjent ever. Aldri vært så glad for en tannlegestol altså.

Endret av DukeNukem3d
  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
DukeNukem3d skrev (4 minutter siden):

Der var faenskapet rotfylt. Fy faen det var godt, spesielt å våkne dagen etterpå og det man kjenner etter bedøvelsen har gått ut er så og si over.

Alt inni tanna var dødt, eller no. Jævligste jeg har kjent ever. Aldri vært så glad for en tannlegestol altså.

Rotfylling er noe av det værste jeg har vært med på, jeg føler med deg ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...