Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veien stengt pga trafikkulykker grunnet glatt føre, køkjøring. 4 timer i kø. Plutselig kommer det byfolk å kjører forbi køen på venstre side. Disse folka er viktige å må jo få komme frem før alle andre.. 

 

(Vet det er byfolk, dårlig vær så de rømmer hjem fra hyttepalassene sine i hopetall. We are important!) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sitat

Enkelte karrer til seg alt de kan av gratistilbud i juletiden, uten at de egentlig trenger det, mener leder i veldedig organisasjon.

 

Sitat

– De gavene vi gir til jul er ganske rause. Det er snakk om mat til to tre-tusen, og gaver ved siden av.

– Da blir man skuffet når man ser de samme personene skrive på Facebook at de ikke har fått hjelp noe sted, samtidig som de ber andre privatpersoner om å vipse penger, legger hun til.

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/mener-folk-utnytter-hjelp-til-jul-odelegger-for-andre/16298772/

Hva skal man si. Noen folk eier tydeligvis ikke skam. Jeg har sett litt på disse hjelpegruppene på Facebook, men får en dårlig følelse av hele greia og har koblet fra. 

Så kan man jo lure på om det har noe for seg å gi til organisasjoner i stedet. De er tydeligvis utsatt for luringer de også. 

Mimir Kristjansson sa det kanskje best. "For de fleste går det skeis når velferdsstaten erstattes av Spleis". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jobber for tiden med erstatningskrav (relatert til den anmeldte saken) og det er mye så mye arbeid med det, så mye å gå igjennom for å sjekke at jeg har fått med meg alle utgiftene jeg har hatt, samt må ta stilling til tapt inntekt, noe jeg egentlig ikke prøver å tenke på

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
:utakt skrev (På 16.12.2023 den 4:04 PM):

Telia

Bare litt nysgjerrig: Hvordan irriterer Telia?
Har Telia kabel tv/internett. Det gikk jo over til det for Get kunder da, har hatt samme kabel siden 90 tallet.
Syns faktisk det fungerer helt greit, uten at jeg sett på prisene da. Kommer hvertfall ikke til å bytte til Altibox, for de hører jeg  mer tull om. Folk i familie har Altibox, og jeg har ved den anledning snakket med kundeservice der, og det var irriternde kan jeg si, fy pokkerten altså . Men Telia har jeg stort sett bare positive opplevelser med de senere åra. De het en gang UPC(tror jeg det var), og det var dritt. Men det er lenge siden.

Om dere snakker om mobil fra Telia, så har jeg ikke peil. Har aldri hatt det. 

 

Lenke til kommentar
Delvis skrev (11 minutter siden):

Bare litt nysgjerrig: Hvordan irriterer Telia?
Har Telia kabel tv/internett. Det gikk jo over til det for Get kunder da, har hatt samme kabel siden 90 tallet.
Syns faktisk det fungerer helt greit, uten at jeg sett på prisene da. Kommer hvertfall ikke til å bytte til Altibox, for de hører jeg  mer tull om. Folk i familie har Altibox, og jeg har ved den anledning snakket med kundeservice der, og det var irriternde kan jeg si, fy pokkerten altså . Men Telia har jeg stort sett bare positive opplevelser med de senere åra. De het en gang UPC(tror jeg det var), og det var dritt. Men det er lenge siden.

Om dere snakker om mobil fra Telia, så har jeg ikke peil. Har aldri hatt det. 

 

TV og internett datt ut noen timer på lørdag. 

Prøvde å få kontakt med kundeservice, men det var 45 minutter svartid. De hadde sikkert ikke fått gjort noe uansett. Det var bare å smøre seg med tålmodighet. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...