Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Matvrak skrev (57 minutter siden):

Når man får overdose av dritt og hets på noe så bagatellmessig og ubetydelig som Kvinneguiden.no, hvor «de perfekte og vellykkede» fjolsene spyr edder og galle over syke og fattige, uheldige, overvektige og alle andre de misliker 🤮

Jo mer jeg leser om Diskusjon-brukeres erfaringer fra KG, jo mer virker KG som et drittforum, med drittmods som favoriserer drittbrukere som slenger dritt og utestenger brukere som oppfører seg, ofte bare fordi de stiller enkle spørsmål som moderatorene ikke "liker".

Nei, takke meg til Diskusjon og dets fantastiske mods og admins.

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (1 minutt siden):

Jo mer jeg leser om Diskusjon-brukeres erfaringer fra KG, jo mer virker KG som et drittforum, med drittmods som favoriserer drittbrukere som slenger dritt og utestenger brukere som oppfører seg, ofte bare fordi de stiller enkle spørsmål som moderatorene ikke "liker".

Nei, takke meg til Diskusjon og dets fantastiske mods og admins.

Takk 💙, jeg er en ganske vanlig mann som ikke pleier å bølle på forum, men jeg har forsvart svakerestilte og påpekt hetsing, alltid med egen profil og vært høflig.  Jeg finner meg ikke i dritt, så jeg fikk nok og gikk.  Jeg vil jo savne de gode menneskene som også er der, men vet at noen har reist hit.  De kjenner meg nok igjen om jeg tar hatten på 🤣

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Matvrak skrev (2 minutter siden):

Takk 💙, jeg er en ganske vanlig mann som ikke pleier å bølle på forum, men jeg har forsvart svakerestilte og påpekt hetsing, alltid med egen profil og vært høflig.  Jeg finner meg ikke i dritt, så jeg fikk nok og gikk.  Jeg vil jo savne de gode menneskene som også er der, men vet at noen har reist hit.  De kjenner meg nok igjen om jeg tar hatten på 🤣

 

Ja, nettopp det er en av tingene jeg "stadig" leser fra folk som klager på KG, at normal folkeskikk og oppførsel blir belønnet med utestengelse og folk som slenger dritt ikke får så mye som en advarsel.
Jeg kan ikke begripe hvorfor VG (?), som eier begge forumene, ikke gjør noe med det, de kan jo ikke være HELT i villrede om hva som foregår der 🤔

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (13 minutter siden):

Ja, nettopp det er en av tingene jeg "stadig" leser fra folk som klager på KG, at normal folkeskikk og oppførsel blir belønnet med utestengelse og folk som slenger dritt ikke får så mye som en advarsel.
Jeg kan ikke begripe hvorfor VG (?), som eier begge forumene, ikke gjør noe med det, de kan jo ikke være HELT i villrede om hva som foregår der 🤔

Jeg har aldri forstått det eierskapet, trodde at det var Egmont, samme som f.eks doktoronline.Nei det vet jeg ikke. Vet heller ikke helt forskjell på administratorene og modsenes syn på ting. Men uansett så burde de ikke være bekjent av å drive et forum som vil skade deres eget omdømme slik som nå med all den anonyme hetsingen og tråkkingen på folk.. Nok er nok, for å si det sånn. Jeg finner heller på noe annet.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Matvrak skrev (1 minutt siden):

Jeg har aldri forstått det eierskapet, trodde at det var Egmont, samme som f.eks doktoronline.Nei det vet jeg ikke. Vet heller ikke helt forskjell på administratorene og modsenes syn på ting. Men uansett så burde de ikke være bekjent av å drive et forum som vil skade deres eget omdømme slik som nå med all den anonyme hetsingen og tråkkingen på folk.. Nok er nok, for å si det sånn. Jeg finner heller på noe annet.

VG, Egmont, jeg husker ikke hvem som eier KG og Diskusjon pdd., men uansett, ja, skulle tro de var interessert i å gjøre begge forumene til fine steder å være online.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (5 timer siden):

VG, Egmont, jeg husker ikke hvem som eier KG og Diskusjon pdd., men uansett, ja, skulle tro de var interessert i å gjøre begge forumene til fine steder å være online.

Kvinneguiden er kjønns-ubalansert allerede i navnet og hevder noe arrogant å guide kvinner, også det i navnet. Allerede der legges det premisser for hvilke brukere de vil ha og ikke ha.

Nei, takke meg til diskusjon som ikke er et kjønns-basert forum og med en helt annen holdning til brukerne, uavhengig av kjønn. Som de sier i politikken så skal våre folkevalgte tjene folket, ikke omvendt. Moderatorene på diskusjon tjener brukerne. KG er motsatt. Et skrekk-regime man helst ikke vil assosiere seg med, med mindre man er en av oligarkene med gode bånd til ledelsen.

Endret av Simen1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Matvrak skrev (7 timer siden):

Når man får overdose av dritt og hets på noe så bagatellmessig og ubetydelig som Kvinneguiden.no, hvor «de perfekte og vellykkede» fjolsene spyr edder og galle over syke og fattige, uheldige, overvektige og alle andre de misliker 🤮

Jepp. Helt ulidelig sted.

N-4K0 skrev (6 timer siden):

Jo mer jeg leser om Diskusjon-brukeres erfaringer fra KG, jo mer virker KG som et drittforum, med drittmods som favoriserer drittbrukere som slenger dritt og utestenger brukere som oppfører seg, ofte bare fordi de stiller enkle spørsmål som moderatorene ikke "liker".

Nei, takke meg til Diskusjon og dets fantastiske mods og admins.

Godt sagt og god beskrivelse, og helt enig 👍

Matvrak skrev (6 timer siden):

Takk 💙, jeg er en ganske vanlig mann som ikke pleier å bølle på forum, men jeg har forsvart svakerestilte og påpekt hetsing, alltid med egen profil og vært høflig.  Jeg finner meg ikke i dritt, så jeg fikk nok og gikk.  Jeg vil jo savne de gode menneskene som også er der, men vet at noen har reist hit.  De kjenner meg nok igjen om jeg tar hatten på 🤣

 

Ja avataren din er klassisk 😀 og lett å kjenne igjen 😀

N-4K0 skrev (6 timer siden):

Ja, nettopp det er en av tingene jeg "stadig" leser fra folk som klager på KG, at normal folkeskikk og oppførsel blir belønnet med utestengelse og folk som slenger dritt ikke får så mye som en advarsel.
Jeg kan ikke begripe hvorfor VG (?), som eier begge forumene, ikke gjør noe med det, de kan jo ikke være HELT i villrede om hva som foregår der 🤔

Stedet drives vel slik det ønskes at det skal drives.

Heldigvis er moderatorene på diskusjon totalt annerledes 😊

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (1 minutt siden):

Jepp. Helt ulidelig sted.

Godt sagt og god beskrivelse, og helt enig 👍

Ja avataren din er klassisk 😀 og lett å kjenne igjen 😀

Stedet drives vel slik det ønskes at det skal drives.

Heldigvis er moderatorene på diskusjon totalt annerledes 😊

Takk, @Entern gikk du også, eller ble du pælma ut på hue og ræven? Savnet deg da du forduftet..

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Matvrak skrev (Akkurat nå):

Takk, @Entern gikk du også, eller ble du pælma ut på hue og ræven? Savnet deg da du forduftet..

Siste. Hue & ræva. Like greit, hadde vært ekstremt høflig der siste året men uvennene mine spammet vel rapporter og moderatorene mislikte meg så :shrug: egentlig glad for å være ferdig med det stedet. Altfor mye dritt der og pga moderatorene vil det aldri endre seg heller :shrug:

Savner noen selvfølgelig :( men mange av de hyggeligste poster jo her og :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Entern skrev (10 minutter siden):

Siste. Hue & ræva. Like greit, hadde vært ekstremt høflig der siste året men uvennene mine spammet vel rapporter og moderatorene mislikte meg så :shrug: egentlig glad for å være ferdig med det stedet. Altfor mye dritt der og pga moderatorene vil det aldri endre seg heller :shrug:

Savner noen selvfølgelig :( men mange av de hyggeligste poster jo her og :) 

Nice to see you my friend 💙

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

3 ting som er meget irriterende:

1. Tilbakefallende angst
2. Isete og glatt
3. Folk som bremser for sent (i bil) og sklir bortover og nesten treffer folk som er på vei over fotgjengeroverganger, også gasser de skikkelig på etterpå og spinner igjen i et sekund eller to.
Jeg venter alltid til hver bil jeg ser har stoppet fullstendig, slik at jeg føler det er trygt å gå over. Kall meg gjerne pinglete, treg og lite effektiv hehe.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...