Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Jeg vil slå et lite slag for Posten, som en før meg gjorde for noen sider siden. Jobben de gjør er mer komplisert enn det mange tror, selv om en del av kritikken er berettiget også.

 

Og altså..at folk ikke greier å merke postkasser og hus? Og så klager over at de ikke får posten/avisen? "Snøft. Her i bygda vet folk at jeg bor i dette huset!" Ja, det er mulig det. Men det stakkars budet vet ikke nødvendigvis det. Så da får du bare ha det så godt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Verre med de som venter at du må si noe, for å si noe..

 

Rart, skulle akkurat til å skrive noe lignende ang. en som hadde munndiarê på videregående. Jeg var en av de stille i klassen, og nesten ukentlig spurte hun meg: "Hvorfor er duuu så stille daaa?"

 

Irriterer meg over folk som spør de stilleste i klassen om hvorfor de er så stille.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Verre med de som venter at du må si noe, for å si noe..

 

Rart, skulle akkurat til å skrive noe lignende ang. en som hadde munndiarê på videregående. Jeg var en av de stille i klassen, og nesten ukentlig spurte hun meg: "Hvorfor er duuu så stille daaa?"

 

Irriterer meg over folk som spør de stilleste i klassen om hvorfor de er så stille.

 

"Fordi du ikke klarer å holde kjeft lenge nok til at andre kan få inn et jævla ord."

Pleier å funke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For ett par dager siden skrev noen nettaviser om en 82-åring som plukket med seg en god del søppel fra havet, og som tok med seg søppelet tilbake til land - og at 82-åringen nå viss nok ble truet med bøter fra kommunen han bodde i.

 

Nettavisene fikk det jo til å høres ut som om han risikerte bøter, bare fordi han plukket med seg søppel fra havet eller langs stranden. Men det var jo selvfølgelig ikke tilfellet. Problemet var at gamlingen bare dumpet søppelet på land (blant annet på kommunens eiendom) steden for å stappe det i en egnet container eller noe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...