Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Denne postop-tiden dreper meg sakte men sikkert. Helt for jævlig. Tamponader i nesen siden mandag, siver ut væske, klør, osv osv.

Å dra ut tamponader er noe av det rareste jeg har gjort i mitt liv.

De er jo så helsikes lange også!

Haha uff, har hørt de er lange ja. Var det vondt? Gruer meg litt til det ...

Lenke til kommentar

Mødre som blogger og legger ut masse bilder av ungene sine og skriver alt de gjør.

 

I går kom jeg over en blogg hvor en mor i tidlig 40 blogger om sine 9(!!!) barn. Hun venter et barn nummer 10.

 

Virker nesten som at folk får unger i hytt og gevær kun for å blogge om dem. Kjenner ei som er 18 år med to barn og som blogger om dem og legger ut masse bilder. Hun virker ikke helt oppegående etter alt hun legger ut på Facebook.

 

Jeg takker høyere makter for at det ikke var noe som het blogging da jeg var liten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg får dra til NAV, norsk gjennomsnittslønn holder ikke til de norske prisene. Trenger litt tillegg.

 

Eller så får jeg dra til Stortinget og spørre om de har kommet borti prisbryteren, for alt gikk opp med sånn 7 kr i 2017.

 

Forresten så vil jeg heller ikke betale så mye skatt, har vært på sykehus en gang, men da var jeg 6 år, så jeg kunne ikke bestemme dette selv. Men nå sier jeg herved fra meg retten til å få hjelp av norsk helsevesen, og skal dermed betale mindre skatt, takk. Håper dere leser dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...