Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Når man skal selge eller gi bort noe, gjennom finn.no

Man avtaler når kjøper skal komme for å plukke opp tingene, men så dukker de aldri opp!

I tillegg gidder de aldri å svare på tekstmeldinger, e-post eller noe som helst heller...

Jeg har aldri hatt et problem, jeg tror dette er en individuel erfaring som ikke er god nok til annet enn å lage en database.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

 

 

En slik sexdukke er naturligvis ikke helt innafor moralens grenser, men jeg synes det er mye verre at folk automatisk synes kjøperne er verre enn Hitler og at de må henrettes straks. Det er faktisk veldig skremmende at mange folk tenker slik.

En dukke har ingen alder.

Det er ingen forskjell på voksendukke og barnedukke.

Er ikke noe mer enn gummi/plastikk/silikon.

Det er bare rent tankepoliti å frata noen denne muligheten.

 

 

Det beste er at Kripos nå sier at det definitivt kan kalles overgrep. Overgrep mot hva da? Det syntetiske stoffet den er laget av?

 

 

Står det egentlig på boksen noen plass at dette er en barnedukke , kunne like gjerne vært en lav kjendis...f.eks hun fra Eksorsisten er under 5 fot i høyde , en slik kjendis-dukke hadde vært ulovlig pga den tilfeldigvis ligner på en unge......henger rett og slett ikke på greip ??

 

Mest sannsynlig blir saken droppet pga bevisets stilling , dette er rett og slett sløsing av tid/skattepenger !  

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Går det ikke under ytringsfrihet eller ?

 

I mine øyne er det ikke noe annet enn smakløs kunst....blir som om man skulle beslaglegge f.eks Picassos kunst for den er jo utenfor normen & da må overformynderiet reagere (stakkars Robert Crumb om han hadde bodd i Norge på 60s & 70s , de hadde vel bura han inne pga tegninger !)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Går det ikke under ytringsfrihet eller ?

 

I mine øyne er det ikke noe annet enn smakløs kunst....blir som om man skulle beslaglegge f.eks Picassos kunst for den er jo utenfor normen & da må overformynderiet reagere (stakkars Robert Crumb om han hadde bodd i Norge på 60s & 70s , de hadde vel bura han inne pga tegninger !)

La oss ta et tilfele fra US, du kan si hva du vil uten å risikere fengsel. men du får deg sikkert en på trynet. I Norge så kan du få opp til 2 år for si noen ord. Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Kom på en tegneserie jeg har. Sjekket den heter "Indian summer" av Pratt Manara. Der er flere scener
mellom pappa & datter, søster og lillebror og sånt. Den var lovlig utgitt i  norge. Er en del år siden, kjøpte dem jo ikke pga
det, hadde ikke peiling på det. Det er western, 2 store album. 

Lenke til kommentar

 

At prisjakt har gått over til å vise store bilder istedenfor en liste med detaljer, og sorterer på "relevanse" istedenfor pris. Det er pris som er mest relevant for meg, så hvorfor gjør ikke de alternativene det samme, forresten? ;)

Bilde

 

De alternativene resettes hver gang man går inn på sida, eller bytter kategori.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...